Jump to content

Vad tycker ni om forumet nu?


[B][O][T]
 Share

Vad tycker ni om forumet nu?  

77 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Så det är bara för mig.. Fan, jag gillar inte den nya uppdateringen alls just nu.. Allt buggar sig för mig. :P

Såhär ser det ut för mig.

Hrm, ja du.

Det får väl Hultenius kolla över.

Btw, jag har också fått ett (litet) problem.

Mer att läsa om detta i Admin forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 67
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Yes, dessa: bf_new_399391_0.gif är tillbaka! Mycket bättre än dessa: f_hot_697117_1.gif som fortfarande finns kvar i forumsdelarna. Byt också ut de här: f_closed_697117_2.gif nya och ersätt med det gammla hänglåset (har ingen bild på det ens... >_< ).

Det nya "hänglåset" visar inte lika tydligt att tråden är låst. Mycket fulare dessutom.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har blandade meningar om det nya forumet. De nya funktionerna är bra men designen är jag inte helt nöjd med. Forumet känns mycket rörigare nu och de nya ikonerna för "new topic" m.m är platta och tråkiga. Som nån annan sa är det för mycket mellanrum mellan trådarna i forumen och det är väldigt synd att ikonerna vid "Help" och "Search" m.m under loggan har försvunnit. Att det är kvadrater runt sidnumreringarna är ju inte heller så snyggt.

+

Funktioner

-

Design

Ikonerna

Vote: Bra, men jag gillade 1.3 mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...