Jump to content

Var du full på valborg?


rabarben
 Share

Var du berusad på valborg?  

123 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 153
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nepp drack inte en droppe, vilket resulterade i en väldigt törstig Ante.

Fan jag har fortfarande inte druckit alkohol. Även fast jag är sugen så pallar jag aldrig :wub:

Men jag kan ju stolt berätta att jag inte faller för grupptryck iallafall ^_^

Ja, det får du en kram för. Man ska dricka för att man vill inte för att va "cool" som sagt. Jag fick inte i mig tillräckligt dock. I wanna forget my problems! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det får du en kram för. Man ska dricka för att man vill inte för att va "cool" som sagt. Jag fick inte i mig tillräckligt dock. I wanna forget my problems!  :D

Tack för kramen. Kan säga att jag fick en hel del såna igår, både maskulina och feminina. Mest på det vänskapliga stadiet då, men vafan. ^_^

Aj-ajdå, vad småbögigt det lät :wub:

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Smaken är väl som baken. :huh:

Men snälla han frågade Stellan och duden om dom tyckte det var gott och antagligen tycker dom det eftersom dom har flera flaskor.

Men om man ska resonera som dig kan man ju inte fråga någon annan hurvida något smakar,utan man msåte smaka själv och skaffa sig en egen uppfattning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Drack en hel del men blev inte full :P

BTW, Blir man full på Pepsi? :P^_^

Om man skulle bli det så hade jag varit den största alkisen på jorden :P Det roliga är att stellhell först tänkte låsa denna för vi pratade om att de tinte var bra att bli full eller inte... men det fortsätter :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske ska passa på att be okm ursäkt för min tråd igår. Vissa såg den, andra inte. Nån tog iaf bort den. Men jag var full som bara fan, och .. ja .. förlåt?

Får man fråga vad fan du gjorde på valborg när du sitter inne på ett forum när du druckit? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...