Jump to content

Var du full på valborg?


rabarben
 Share

Var du berusad på valborg?  

123 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Nej, men alltså, som jag förklarade innan så var det så att HÄR DÄR JAG BOR så fanns det inte så mycket annat att göra än att gå till den där festen där alla kompisarna va. Så vad skulle man annars göra liksom? Nej, det var inget jävla grupptryck, men vi brukar dricka när vi festar här, är inte det okej?

Ursäkta att jag skriver vad jag gjorde igår och att jag har ett liv som ingen kan förstå sig på.

Skiter i om du dricker eller inte men som du utryckte dig så var det som en självklarhet att man skulle bli full på valborg. Liksom som om att man ska äta när man hungrig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 153
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Här där jag bor är det fest varje dag varje vecka varje månad varje år, inte fan dricker jag för det. Min polare drack sig full igår, inte fan gjorde jag det...

Sen att du säger att "rabarber" borde gå och skaffa sig lite vänner och inte bara sitta vid datorn; varför skulle han INTE?

Om man drar till med en: Alla folk som blir rånad/våldtagen har typ alkohol i sig. Säg till mig när du ser någon sitta vid en dator och kanske spela spel med sina kompisar blir rånad.

Tack.

(Ja, man kan ha roligt utan alkohol också)

EDIT: Det enda positiva jag hör från folk som festar är att dom får lättare att prata med folk; men nu är det så att du har en tjej på G, kan du inte prata med henne nykter borde du inte prata alls.

Och att sen ta med sin tjej på en fest tycker jag låter.. jadu..

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här där jag bor är det fest varje dag varje vecka varje månad varje år, inte fan dricker jag för det. Min polare drack sig full igår, inte fan gjorde jag det...

Sen att du säger att "rabarber" borde gå och skaffa sig lite vänner och inte bara sitta vid datorn; varför skulle han INTE?

Om man drar till med en: Alla folk som blir rånad/våldtagen har typ alkohol i sig. Säg till mig när du ser någon sitta vid en dator och kanske spela spel med sina kompisar blir rånad.

Tack.

(Ja, man kan ha roligt utan alkohol också)

EDIT: Det enda positiva jag hör från folk som festar är att dom får lättare att prata med folk; men nu är det så att du har en tjej på G, kan du inte prata med henne nykter borde du inte prata alls.

Och att sen ta med sin tjej på en fest tycker jag låter.. jadu..

.pKz, ingen idé att lära ungarna vad som är rätt och fel, det går inte in i alla fall.

Btw, bra skrivet >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skiter i om du dricker eller inte men som du utryckte dig så var det som en självklarhet att man skulle bli full på valborg. Liksom som om att man ska äta när man hungrig.

Ja, det finns inte så mycket annat att göra här. Visst kunde man festat nykter också men som sagt var...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EDIT: Det enda positiva jag hör från folk som festar är att dom får lättare att prata med folk; men nu är det så att du har en tjej på G, kan du inte prata med henne nykter borde du inte prata alls.

Jag kan prata med henne nykter, givetvis. Något mer du ville?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, varför drar du med en tjej på fest? Och tjejer kan ljuga dom med vet du.. Alla är inte ärliga.

Hon är min kompis och ville jättegärna följa med, jag tvingade henne inte. Hon ville få nya vänner och hon lärde känna mig för lite sen när vi båda var NYKTRA. Javisst kan de ljuga, men varför skulle hon det? Borde jag ta det för givet att alla som umgås med mig bara ljuger när de säger att de haft trevligt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hon är min kompis och ville jättegärna följa med, jag tvingade henne inte. Hon ville få nya vänner och hon lärde känna mig för lite sen när vi båda var NYKTRA. Javisst kan de ljuga, men varför skulle hon det? Borde jag ta det för givet att alla som umgås med mig bara ljuger när de säger att de haft trevligt?

Hm, ok.

Nej, alla borde inte ljuga. Men att hon hade "jätteroligt" lät lite sisådär. Aja.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu hörde du ju iofs inte när hon sa det till mig, men det kanske lät "dumt" när jag förklarade det på forumet.

Hehe, kk.

Fråga henne sen vad som var så roligt med att dricka.

Jag frågade en tjej på lunar det och fick blocken mot mig. Så, så roligt lär det inte vara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, men alltså, som jag förklarade innan så var det så att HÄR DÄR JAG BOR så fanns det inte så mycket annat att göra än att gå till den där festen där alla kompisarna va. Så vad skulle man annars göra liksom? Nej, det var inget jävla grupptryck, men vi brukar dricka när vi festar här, är inte det okej?

Ursäkta att jag skriver vad jag gjorde igår och att jag har ett liv som ingen kan förstå sig på.

Fucker, det ÄR okej, jag har inte påstått annat. Yikes.

Och så tar du såklart till den klassiska pKz-metoden och ursäktar dig för att du finns.

Great.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kalan: Jag menade det som alla andra menar, att när man läser dina inlägg får man känslan av att man är töntig om man håller sig nykter en valborg.

Sen tycker jag att du gjorde helt rätt som drack igår eftersom du fick en lyckad kväll och jag är inte emot alkoholkonsumtion. Men man kan väl gå på den där mega-festen som du snackade om helt nykter också om man vill, och ändå ha svinkul. Alkohol är inte obligatoriskt för en rolig valborg.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är en 91:a, du får inte ens cykla utan hjälm.. idiot.

Samhället är påväg neråt. ^_^

Tycker att det är OK att dricka och bli packat i den mån att man kan ta hand om sig när man är 18 och över. Att dricka och blir så packad att man däckar eller inte har någon självkontroll när man är både över och under 18 är bara patetiskt och totalt efterblivet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...