Jump to content

Var du full på valborg?


rabarben
 Share

Var du berusad på valborg?  

123 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Kalan: Jag menade det som alla andra menar, att när man läser dina inlägg får man känslan av att man är töntig om man håller sig nykter en valborg.

Sen tycker jag att du gjorde helt rätt som drack igår eftersom du fick en lyckad kväll och jag är inte emot alkoholkonsumtion. Men man kan väl gå på den där mega-festen som du snackade om helt nykter också om man vill, och ändå ha svinkul. Alkohol är inte obligatoriskt för en rolig valborg.

^^

pKz:

^^ Tihi, gullunge =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 153
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Samhället är påväg neråt. ^_^

Tycker att det är OK att dricka och bli packat i den mån att man kan ta hand om sig när man är 18 och över. Att dricka och blir så packad att man däckar eller inte har någon självkontroll när man är både över och under 18 är bara patetiskt och totalt efterblivet.

Såg en liten tabbe jag gjorde nu när jag gjorde tråden. Jag har i frågan: Var du berusad? Man är väl berusad om man har druckit alkhol bara? Kanske ska stå: Var du full?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kalan: Jag menade det som alla andra menar, att när man läser dina inlägg får man känslan av att man är töntig om man håller sig nykter en valborg.

Sen tycker jag att du gjorde helt rätt som drack igår eftersom du fick en lyckad kväll och jag är inte emot alkoholkonsumtion. Men man kan väl gå på den där mega-festen som du snackade om helt nykter också om man vill, och ändå ha svinkul. Alkohol är inte obligatoriskt för en rolig valborg.

Okej, jag kanske uttryckte mig dåligt, det håller jag med dig om. Och jag håller med dig om att alkohol inte alls är obligatoriskt, även om det låter som jag tycker det i det jag skrivit. Men nu var det så att jag drack lite igår och jag ångrar det inte ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Det finns en hake min vän. Det står " Var du full på valborg?" i titeln.

Kom inte och vänna mig när du har fel! I frågan står det: Var du berusad på valborg?

Btw... jag är inte emot att folk dricker alkohol det är bara att jag själv inte vill göra det typ.

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom inte och vänna mig när du har fel! I frågan står det: Var du berusad på valborg?

Btw... jag är inte emot att folk dricker alkohol det är bara att jag själv inte vill göra det typ.

Men jag läste bara titeln och där stod det "Var du full på valborg?". Du kanske ska vara konsekvent när du gör en tråd? Inte skriva olika saker överallt. Vän!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Men jag läste bara titeln och där stod det "Var du full på valborg?". Du kanske ska vara konsekvent när du gör en tråd? Inte skriva olika saker överallt. Vän!

Thihihi jag vet... men det är mycket roligare då om det står olika ^_^ Vän

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Starköl, starkcider, Zaranoff och Absint förgyllde kvällen. Och inte blir man bakis heller, en av mina superkrafter! Blev också lite hjälte när man hittade kusinens plånbok på marken och en kompis mobiltelefon kvarglömd på ett bord. Snackade också med en fin tjej som tyvärr håller till Stockholm nu för tiden.

Vote: Ja.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Starköl, starkcider, Zaranoff och Absint förgyllde kvällen. Och inte blir man bakis heller, en av mina superkrafter! Blev också lite hjälte när man hittade kusinens plånbok på marken och en kompis mobiltelefon kvarglömd på ett bord. Snackade också med en fin tjej som tyvärr håller till Stockholm nu för tiden.

Vote: Ja.

OT: Är absint förbjudet i sverige?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Starköl, starkcider, Zaranoff och Absint förgyllde kvällen. Och inte blir man bakis heller, en av mina superkrafter! Blev också lite hjälte när man hittade kusinens plånbok på marken och en kompis mobiltelefon kvarglömd på ett bord. Snackade också med en fin tjej som tyvärr håller till Stockholm nu för tiden.

Vote: Ja.

Lyckos.. är bakis som faaan. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...