Jump to content

Har du snattat?


Mervin
 Share

Har du snattat?  

99 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vi var och handlade på konsum en gång... så tänkte jag köpa ett mentos paket (inte rulle paket) och av någon anledning la jag ner det i fickan. Sedan när jag var precis innan kassan kom jag på det. >_<

Om jag hade gått ut ur butiken och sedan hade kommit tillbaka och betalat hade det räknats som snatteri då? (Läs quoten)

Ja vet... moget och qouta sig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 94
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

En gång tog jag en choklad, då såg en gammal tant det och hon började skälla ut mig. Sen kom butiksgubben och skällde på mig. Sen stod alla i en ring runt mig och skällde på mig... Sen kom jag hem och då skällde mina föräldrar ut mig och jag mådde jättedåligt... Jag ska aldrig stjäla igen :'( :'( :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Räknas detta?

Jag å min brorsa(han=2 år äldre) brukade gå och ta nån liten lösviktsgodisbit å stoppa i munnen när jag var typ 3 eller nå när vi fick följa med å handla. Fattade inte bättre då ^_^ .

Eftersom att ni var så pass små så rubriserades det där inte som något brott.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En gång tog jag en choklad, då såg en gammal tant det och hon började skälla ut mig. Sen kom butiksgubben och skällde på mig. Sen stod alla i en ring runt mig och skällde på mig... Sen kom jag hem och då skällde mina föräldrar ut mig och jag mådde jättedåligt... Jag ska aldrig stjäla igen  :'(  :'(  :'(

Haha ^_^

Ni vet vad dom säger: Skadeglädjen är den enda sanna glädjen

Jag måste säga att det stämde här. jävlar vad jag skrattade!

Vote: Skulle aldrig snatta något :)

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...