Jump to content

Har du snattat?


Mervin
 Share

Har du snattat?  

99 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 94
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja jag har snattat men jag ångrar mig så.

När man gick i sjuan tyckte alla det var skitballt att snatta och många försökte få mig att göra det också.

Jag sa nej men tillslut så tänkte jag "okej jag kan väl pröva" (välkommen till grupptryckets värld typ) jag tror jag snattade för ca 100 kr men jag ångrade mig ganska rejält efteråt och gjorde en sak som jag aldrig trodde att jag skulle våga göra nämligen gå in i affären och säga att jag hade snattat där. Bara för att jag var så modig och snäll att jag berättade det fick jag ta hur mycket godis jag ville.

Men jag ångrar mig fortfarande att jag gjorde som jag gjorde

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: "Bara lite"

Snattade ett Hubba Bubba en gång när jag var i 15 års åldern. Höll på att dö av skräck. För feg för att göra sådant.

Hej, unge man. Får jag fråga hur i helvete det går ihop då du snodde datorer och shit? B)

EDIT: Nej, jag har inte snattat. Vad jag kan komma på.

Redigerad av Bubbli
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En gång när jag var fem år så tog jag en sån där "hemkola" ur plockgodiset. Jag hade jättedåligt samvete jättelänge...

En gång när jag var på pressbyrån (i år) så skulle jag ta upp hundringen med vilken jag skulle köpa busskort, innan jag kom fram till kassan, för kön var lång. När jag stoppade ner plånboken i innerfickan frågade ett butiksbiträde "Hade du tänkt betala för den där?!". När hon förstod att det var min plånbok kände hon sig jävligt ägd, kan jag tänka mig... >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En gång när jag var fem år så tog jag en sån där "hemkola" ur plockgodiset. Jag hade jättedåligt samvete jättelänge...

En gång när jag var på pressbyrån (i år) så skulle jag ta upp hundringen med vilken jag skulle köpa busskort, innan jag kom fram till kassan, för kön var lång. När jag stoppade ner plånboken i innerfickan frågade ett butiksbiträde "Hade du tänkt betala för den där?!". När hon förstod att det var min plånbok kände hon sig jävligt ägd, kan jag tänka mig... :D

Haha! OWNED!

-----

Vi var och handlade på konsum en gång... så tänkte jag köpa ett mentos paket (inte rulle paket) och av någon anledning la jag ner det i fickan. Sedan när jag var precis innan kassan kom jag på det. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En gång när jag var fem år så tog jag en sån där "hemkola" ur plockgodiset. Jag hade jättedåligt samvete jättelänge...

En gång när jag var på pressbyrån (i år) så skulle jag ta upp hundringen med vilken jag skulle köpa busskort, innan jag kom fram till kassan, för kön var lång. När jag stoppade ner plånboken i innerfickan frågade ett butiksbiträde "Hade du tänkt betala för den där?!". När hon förstod att det var min plånbok kände hon sig jävligt ägd, kan jag tänka mig... >_<

Usch, alltid lika otäckt att stoppa ner något i fickan, när man är i en butik (alltså något man äger). De som jobbar där kan ju inte veta vad det är man stoppar ner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...