Jump to content

Hawkeye - man eller myt?


P-C
 Share

Är Hawkeye överflödig?  

52 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

HAHAHA SÅ JÄVLA KUL MED GURKA SOM ALTERNATIV AHAAHAHAHAHHAHAHAHA.

HAHAH!HA! Fan jag måste skratta lite till HAhaHAHAHAHAHAHAhahhaH!

För att faktiskt vara lite smått seriös vill jag att det ska vara anarki här. Ingen som helst ledning. Kan inte vi ha så bara för en dag?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spam! :o

Klockren! :o

---

Den där Hawkeye verkar ha funnits före min tid. Men det är klart som korvspad att han ska bort, det insåg jag speciellt när jag läste detta:

Inget inlägg detta året, 11 inlägg totalt förra året

edit: Vote: Gurka!

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Gurka!

Han får väl va kvar om hultenius anser att han ska vara kvar.. Trots allt så är det ju fortfarande han som bestämmer.. Tycker dock inte att han bör vara kvar eftersom att han inte verkar vara inne på forumet.

Möjligheten finns ju att han prickar in de tider ingen annan är inne... hultan tar nog rätt beslut ska ni se :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inte moderator, bara vanlig member ergo jag FÅR vara omogen.

Inte för att starta världens diskussion men en moderator kan också vara omogen. Eller det är ok tycker jag så länge det inte går till överdrift. Jag tycker inte att jag är särskillt mogen men jag anser heller inte att jag är för barnslig, någonstans mitt i mellan.

Jag tycker det är kul med folk som inte leker övermogna översittare som aldrig sett världen.

Ja tack till folk som vågar visa barnet i sig.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...