Jump to content

Hawkeye - man eller myt?


P-C
 Share

Är Hawkeye överflödig?  

52 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ja, Hawkeye.. hawkeye, hawkeye, hawkeye .. var har jag hört det namnet? Jo, just det - ingenstans. Hawkeye verkar inte vara aktiv varken som moderator eller medlem. Snubben har inte skrivit något sen 2:a September och har varken låst eller städat på lika lång tid. Dessutom vad jag sett av hans posts så är han heller inte på samma mognats-nivå som de andra aktiva moderatorerna. Varför är han moderator? För att han är medlem no. 13? Oj, grattis - men om snubben inte gör sitt 'jobb' så borde väl hans moderator-plats vara GANSKA överflödig och skulle kunna tillsättas av en ny, aktivare och bättre moderator.

Babbla på - skulle också vilja höra Hultenius åsikt om saken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite svårt att ta den här topicen seriöst när du har Gurka som poll-alternativ.

vote: ja.

Haha ja och han ska snacka om mognad.

Röstar förresten på Ja, men å andra sidan förstår jag inte vad the big deal är. Ingen av moderatorerna förutom Stello, Kalle och Topp3 är särskilt aktiva* enligt mig.

*Med aktiva menar jag då att de postar regelbundet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför vara moderator om man bara läser? Dessutom ser jag aldrig honom på users active list.

Du behöver ju inte posta bara för att du är Moderator. Om man som moderator är online många timmar varje dyngn, läser (och låser vissa) trådar och har allmän koll på forumet, så är du väl en lika bra Moderator som en som som inte ställer sig opartisk utan är med och disskuterar. Det viktiga är inte om du postar eller ej, utan att du är aktiv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du behöver ju inte posta bara för att du är Moderator. Om man som moderator är online många timmar varje dyngn, läser (och låser vissa) trådar och har allmän koll på forumet, så är du väl en lika bra Moderator som en som som inte ställer sig opartisk utan är med och disskuterar. Det viktiga är inte om du postar eller ej, utan att du är aktiv.

Joo, men han låser inget! :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...