Jump to content

Piratmanifestation 1/5 13:37


P-C
 Share

Ska du delta?  

80 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 103
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Får höra mig runt lite bland de som bryr sig ett spår om piraternas överlevnad i min bekantskapskrets. Kanske dyker upp, kanske inte.

Eftersom jag ändå kommer röra mig runt city första maj så ser jag ingen anledning att inte komma, men man vet aldrig vad ödet har i bakhuvudet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blä. Det bästa sättet att bekämpa antipiratbyrån är att fortsätta ladda ner. Det är ju inget som de kommer kunna stoppa, i vilket fall som helst.

Det känns även ganska trist att en massa nymedvetna förstagångsväljare troligen kommer att ge sin röst till fjantarna på Piratpartiet. Du kan lika gärna spola ner din röst i toan, för de kommer aldrig klara sig förbi 4%spärren. Hear ye, hear ye, nya väljare; ge er röst till den röda sidan, så vi slipper patrasket. Det vill säga; det blåa patrasket. De röda får vi dras med, tills något bättre dyker upp. :)

Redigerad av Mahalo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äsch, manifestationer är farliga.. :)

Nävars, men hade man bott i närheten, så kanske..

---

förresten, när jag var i London i lördags så hamnade vi helt plötsligt mitt i bland en massa mörkhyade och araber, som tågade utanför premiärministernshus. de demonstrerade för "equal rights". Jag är fan lite stolt över att jag deltog, även fast det inte inte var dirket planerat.. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blä. Det bästa sättet att bekämpa antipiratbyrån är att fortsätta ladda ner. Det är ju inget som de kommer kunna stoppa, i vilket fall som helst.

Det känns även ganska trist att en massa nymedvetna förstagångsväljare troligen kommer att ge sin röst till fjantarna på Piratpartiet. Du kan lika gärna spola ner din röst i toan, för de kommer aldrig klara sig förbi 4%spärren. Hear ye, hear ye, nya väljare; ge er röst till den röda sidan, så vi slipper patrasket. Det vill säga; det blåa patrasket. De röda får vi dras med, tills något bättre dyker upp. :ermm:

Mjo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...