Kebab Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Jag bumpar lite. Jag går in dagligen på Gratisgodis.se för att klicka på lite annonser och få godis. Det rör sig bara om små bitar, men jag tänker hålla på i kanske ett halvår, kommer bli en hel jävla del då. Gör samma sak ni! Om ni registrerar er på den här länken ger ni även mig lite rekryteringspoäng till godis. Så ni kan gärna registrera er utan att fortsätta använda sidan om ni vill. Jag som trodde det där var något Lunarstorm-larv Säkert att det funkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Jag som trodde det där var något Lunarstorm-larv Säkert att det funkar? Humz, jag vet inte eftersom jag inte skickat efter godiset än. Men om det inte skulle fungera kan man bara stämma skiten ur dem, och få ett saftigt skadestånd istället. Tack, herr enbom, för registrationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 (redigerad) Jag bumpar lite. Jag går in dagligen på Gratisgodis.se för att klicka på lite annonser och få godis. Det rör sig bara om små bitar, men jag tänker hålla på i kanske ett halvår, kommer bli en hel jävla del då. Gör samma sak ni! Om ni registrerar er på den här länken ger ni även mig lite rekryteringspoäng till godis. Så ni kan gärna registrera er utan att fortsätta använda sidan om ni vill. Reggad. Redigerad 3 november, 2006 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Schysst. Jag har fått fem registreringar nu, tack så mycket. I för sig måste man minst ha tio för att kunna växla in emot godis, men jag spammar länken någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Jag bumpar lite. Jag går in dagligen på Gratisgodis.se för att klicka på lite annonser och få godis. Det rör sig bara om små bitar, men jag tänker hålla på i kanske ett halvår, kommer bli en hel jävla del då. Gör samma sak ni! Om ni registrerar er på den här länken ger ni även mig lite rekryteringspoäng till godis. Så ni kan gärna registrera er utan att fortsätta använda sidan om ni vill. Reggad jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Också reggad, hoppas jag gjorde rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 (redigerad) Klart man reggar sig för en god sak..! EDIT: Haha, vilket bullshit: Skicka hem mitt godis Har du samlat på dig 15 eller fler godisbitar kan du själv bestämma när du vill att vi ska skicka din leverans. Självklart helt kostnadsfritt, vi står för frakt och porto. När du bestämt dig, hamnar du i ett kösystem där hela tiden kan se vilket nummer i kön du befinner dig i. Ett kösystem där man aldrig kommer framåt eller? EDIT 2: Jag kan rekommendera alla som vill satsa på sidan att regga sig med ett spam-konto eller liknande. För att kunna samla godis måste man acceptera villkroen vilka innefattar dagliga email från "Dagens Post". Redigerad 3 november, 2006 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Gratis ringsinaler: www.bigsms.nu Har själv testad och det är utmärkt! Samma signaler som jamba men gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Skyll er själva om ni går på sådan där skit säger jag (gratisgodis). Dessutom editerar jag bort sista biten i din länk Siana. forumet är inte till för att du ska få ett par rekruteringar på en bajssida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Jag har beställt nu, så vi ser vad som sker. Jag förstår allvarligt talat inte varför jag inte får ha en rekryteringslänk. Vill folk verkligen inte rekrytera sig på min länk kan de bara gå in på Gratisgodis.se och reggade sig, jag skrev ju den adressen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Vi har hittills plockat bort alla rekryteringslänkar från nya trådar, inlägg och signaturer. Du kan tyvärr inte vara ett undantag. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Fick mitt godis idag http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/fe8sgao7abij9m2cj259kmp2qfhietemyv.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Fick mitt godis idag http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/fe8sgao7abij9m2cj259kmp2qfhietemyv.jpg Nej va glad du måste vara nu. Godis för 10kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Nej va glad du måste vara nu. Godis för 10kr. Men skriv inte här då din negativa pussy. Alla kanske inte har det lika bra ställt som du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Men skriv inte här då din negativa pussy. Alla kanske inte har det lika bra ställt som du. Men kiss i munnen på dig. Du får ju godispengar av pappa så du ska inte säga nånting. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Men kiss i munnen på dig. Du får ju godispengar av pappa så du ska inte säga nånting. Haha, so? Inte är jag negativ för att andra får gratis godis för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Fick mitt godis idag *Godis till hela sajten... Förutom KalleR* Det där är ju bara äkkelsaker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Nej va glad du måste vara nu. Godis för 10kr. Men kan du lägga av? Dra till www.pleasefuckupmybrain.com och låt oss andra göra vad fan vi vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Ingen som vet nån sån där sida med saker som man kan vinna/få bara man fyller i nåt skit, har väldigt lite att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Men kan du lägga av? Dra till www.pleasefuckupmybrain.com och låt oss andra göra vad fan vi vill. Sidan kan inte visas :,( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts