Jump to content

Negerboll eller chokladboll?


rabarben
 Share

Vad heter det? Chokladboll eller negerboll?  

115 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 144
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Säger negerboll hemma och chokladboll på konditoriet.

Negerboll borde det faktiskt heta hela tiden.

Snälla köp ingen "Rädda negerbollen"- tröja, då kommer du se ut som en riktig lantis.

Sieg hail! :unsure:

Har flera gånger haft tanken på att gå in på corner och beställa en negerboll(helst säga det så högt och tydligt så gästerna också hör). Fast har alltid bangat :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har flera gånger haft tanken på att gå in på corner och beställa en negerboll(helst säga det så högt och tydligt så gästerna också hör). Fast har alltid bangat :P

Gör alltid jag. Men det är ju klart, jag är ju så mycket coolare oxå... :unsure::D

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men kära du. Nu är det så lille gosse att du inte ska ta allt på så fullt allvar.

Allt som skrivs - tillägnat dig - behöver du inte svara på och dessutom med ett inlägg som är 5 gånger längre.

Det felet du även gör är att kontra med 5-6 frågor som är helt onödiga frågor.

När han skrev att att det var synd om dig så var det sarkastiskt menat. Ex. "Who chares?".

Lille gosse? Fyndigt. Really, man. Här har vi allt fått oss en släng övermod. Ditt misstag är dock att din åsikt är totalt orelevant i mina ögon. Och detta är något du borde tänka på nästa gång du får för dig att du är nån slags föruftens röst. För i sanningens namn, är du inte precis den forumit som man tar på störst allvar. Och du gör bäst i att följa ditt eget råd, och inte svara på allt som är riktat mot dig, för jag är inte intresserad av något som du har att säga, i någon fråga.

För övrigt, hade jag accepterat ett "who cares", för till skillnad mot "synd för dig du", är innebörden inte så löjligt diffus.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lille gosse? Fyndigt. Really, man. Här har vi allt fått oss en släng övermod. Ditt misstag är dock att din åsikt är totalt orelevant i mina ögon. Och detta är något du borde tänka på nästa gång du får för dig att du är nån slags föruftens röst. För i sanningens namn, är du inte precis den forumit som man tar på störst allvar. Och du gör bäst i att följa ditt eget råd, och inte svara på allt som är riktat mot dig, för jag är inte intresserad av något som du har att säga, i någon fråga.

För övrigt, hade jag accepterat ett "who cares", för till skillnad mot "synd för dig du", är innebörden inte så löjligt diffus.

Du må vara respekterad av endel medlemmar här på sajten men det innebär inte att du är någon slags profet som du verkar tro. Du säger att man inta tar mig seriöst men jag känner 1, 2, 3 fyra och till och med 5 som tycker att du är en "övermogen besserwisser". Och detta är något du borde tänka på nästa gång du får för dig att du är nån slags föruftens röst (Notera att jag började med ett "Och".). Vet många medlemmar som skulle föredra mig framför dig då du är som du är, stel och iskall.

Thats it >_<

PS! Jag förväntar mig ett långt jävla inlägg som jag orkar läsa hälften av innan jag tröttnar.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet många medlemmar som skulle föredra mig framför dig då du är som du är, stel och iskall.

Thats it >_<

PS! Jag förväntar mig ett långt jävla inlägg som jag orkar läsa hälften av innan jag tröttnar.

Till att börja med: Rabarben måste vara forumets största jävla asslicker

Är nog en del som väljer Mahalo framför dig också.. Och du blir vald före mig, så svara inte med det :ermm:

Och Mahalo är ju ganska fett mycket mer saker än stel och iskall, till exempel skitrolig.

Och fan, sluta säga "om negrarna får säga vitlök får vi säga negerboll", det håller inte. Vitlök heter vitlök för att den är mer eller mindre vit, den är inte uppkallad efter vita människor. Neger är ju ett negativt ord, säg vad ni vill.. Man använder det som ett skällsord, en förolämpning, vilket gör det negativt och därför borde man inte kalle det negerboll.

Och om man vet att vissa tar illa upp av negerboll, är det då så himla svårt att kalla det chokladbollm, ändå om "det är negerboll det heter".

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kokos!!? >_<

Jag har alltid pärlsocker på mina

Same shit ;)

Det är ju as skönt på sunes sommar, när rudolf står i caffeterian och snor kaffe.

Och så kommer det americanska basketboll laget in :ermm:

"we call them nii nii.. nonono we call them winerbröd" ;):(

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...