Jump to content

Negerboll eller chokladboll?


rabarben
 Share

Vad heter det? Chokladboll eller negerboll?  

115 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Måste bara påpeka en sak innan jag lämnar. Du som gillar att vara så mogen, det där var givetvis moget?

Sönderägd som du så fint kallar det är din åsikt, andra kanske inte vill ha denna tråd sabbad? Sedan att jag alltid får debattera emot er, dig, mahalo och de andra vänsteraktivisterna gör inte att det är lättare, alltid svårare i underläge serru.

Man ska vara barn så länge man kan, synd att vissa idag har tappat detta  :)

Jag är mig själv, kan säga dig att jag inte är alltför mogen men jag engagerar mig i saker som betyder någonting för mig, och om jag nu ska diskutera nmed folk som är flera år äldre och har kapacitet att lägga mig på samma "diskussions-nivå" och t.o.m högre som dem, ser jag inget fel i att göra det?

Där har du ett exempel, mitt förra inlägg var fruktansvärt omoget. Och att du tycker det är svårt att debattera mot Mahalo förstår jag verkligen, det kan verkligen inte vara lätt, då han dels är en grym debatterare och att han är har så jävla rätt i de flesta frågor..

Blanda inte in politik nu, jag har ingen aning om vad jag är.. Förutom extremhöger eller något sådant, då.

Jag är inget barn, jag är femton och är mig själv, försöker inte vara något annat. Sen tycker faktiskt inte jag att du ska säga nånting om att spela mogen och att "försvåra" sitt språk medvetet, det har iaf jag en känsla av att du gör.

Tyvärr kan jag inte räkna upp hur många som håller med mig då jag inte "snackar skit" om folk via MSN och PM.. :P

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 144
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Jag är inget barn, jag är femton och är mig själv, försöker inte vara något annat. Sen tycker faktiskt inte jag att du ska säga nånting om att spela mogen och att "försvåra" sitt språk medvetet, det har iaf jag en känsla av att du gör.

Tyvärr kan jag inte räkna upp hur många som håller med mig då jag inte "snackar skit" om folk via MSN och PM.. :P

Hehe, givetvis vet du bäst om det ja. Så är det ju.

Skriver som jag gör och i diskussiner så skriver jag seriösare än vad jag kanske gör i andra fall utav den anledning att jag tar diskussioner på större allvar än mitt dagliga liv. Går inte runt och är superallvalig som vissa andra helatiden.

Hm, snackar skit gör du nog endel också. Skulle det komma på fråga om mig så skulle du nog slänga endel glopord på mig. Kan stolt säga att om någon skulle snacka om dig med mig så skulle jag säga vad jag tycker, det angår dock inte dig.

Men som sagt, du vet ju mina chatt och surfvanor så du kan ju svara på vad jag skriver och gör. Hade helt glömt det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, givetvis vet du bäst om det ja. Så är det ju.

Skriver som jag gör och i diskussiner så skriver jag seriösare än vad jag kanske gör i andra fall utav den anledning att jag tar diskussioner på större allvar än mitt dagliga liv. Går inte runt och är superallvalig som vissa andra helatiden.

Hm, snackar skit gör du nog endel också. Skulle det komma på fråga om mig så skulle du nog slänga endel glopord på mig. Kan stolt säga att om någon skulle snacka om dig med mig så skulle jag säga vad jag tycker, det angår dock inte dig.

Men som sagt, du vet ju mina chatt och surfvanor så du kan ju svara på vad jag skriver och gör. Hade helt glömt det.

:P Haha, jag kan nog visa dig några trådar där jag inte är lika seriös som i t.ex denna tråden :P

Förstod inte riktigt vad du menade, men du vet vad jag tycker om dig, vi håller med varandra i en del frågor och sen skiljer det sig i vissa..

Och till sist, men absolut inte minst, så ja, jag vet dina chatt- och surfvanor. Här är ett exempel på ett så kallat skitsnack PM som du skickade till mig:

"Hej.

Ser ut som om att du har tröttnat på pKz och hans "argument"? Right?

Själv tröttnade jag på hela han igår och tog i lite för mycket, men det kändes så jävla bra. Trött som fan blir jag på han. Banna honom så är alla problem ur världen.

Fan. "

Så det visar sig till slut att både jag och Mahalo hade rätt i våra teorier om ditt diskuterande med medlemmar om medlemmar ;)

Tänkte inte visa det, men när du fortsätter förneka skiten kunde jag inte låta bli :)

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:) Haha, jag kan nog visa dig några trådar där jag inte är lika seriös som i t.ex denna tråden  ;)

Förstod inte riktigt vad du menade, men du vet vad jag tycker om dig, vi håller med varandra i en del frågor och sen skiljer det sig i vissa..

Och till sist, men absolut inte minst, så ja, jag vet dina chatt- och surfvanor. Här är ett exempel på ett så kallat skitsnack PM som du skickade till mig:

"Hej.

Ser ut som om att du har tröttnat på pKz och hans "argument"? Right?

Själv tröttnade jag på hela han igår och tog i lite för mycket, men det kändes så jävla bra. Trött som fan blir jag på han. Banna honom så är alla problem ur världen.

Fan. "

Så det visar sig till slut att både jag och Mahalo hade rätt i våra teorier om ditt diskuterande med medlemmar om medlemmar ;)

Tänkte inte visa det, men när du fortsätter förneka skiten kunde jag inte låta bli  :P

Hehe, japp. Det där om pKz är inget jag skäms över och det var ett tag sedan också. Är vad jag vet inte osams med pKz idag.

Är du bättre?

"o fyfan, jag såg det, vilken tråd var det nu igen? "Hitta en krona på marken-topicen" tror jag det var du fick med honom att göra va?

Aa jag klarar fan inte av honom mer snart, han hotade mig till och med igår Bild på dig själv-tråden

Sen kör han med sån jävla dubbelmoral, gnäller på alla andra och gör exakt samma grejor själv, åh fyfan.."

Du vet, ibland ska man låta bli att visa vissa grejer om man inte är bättre själv.

Hoho. Mr. Perfekt.

En till grej du. Jag står för vad jag tycker och vi har yttrandefrihet i detta land. Däremot finns det saker om jag inte säger och det är saker som folk inte vill att jag ska säga. Men i överigt så är jag öppen och säger vad jag tycker till dig eller till någon annan ;)

Kom på en till grej.

NOTERA även hur du skrev i PMet och hur du skriver här? Inte endel klass-skillnad? Var det inte du som var lika överallt? :P

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, japp. Det där om pKz är inget jag skäms över och det var ett tag sedan också. Är vad jag vet inte osams med pKz idag.

Är du bättre?

"o fyfan, jag såg det, vilken tråd var det nu igen? "Hitta en krona på marken-topicen" tror jag det var du fick med honom att göra va?

Aa jag klarar fan inte av honom mer snart, han hotade mig till och med igår Bild på dig själv-tråden 

Sen kör han med sån jävla dubbelmoral, gnäller på alla andra och gör exakt samma grejor själv, åh fyfan.."

Du vet, ibland ska man låta bli att visa vissa grejer om man inte är bättre själv.

Hoho. Mr. Perfekt.

Klart att jag höll med, jag och pkz drar inte precis jämt, men det skulle aldrig falla mig in att inleda ett sådant samtal.. Men jag höll ju med om det du sa så varför inte svara? Klart jag svarar :P Plus att exakt det jag sa till diug hade jag sagt till honom i bild på dig själv-tråden.

Om du inte skäms över det, varför då ljuga om det? :P

Har exempel där du gnäller på en viss moderator också, och då jag inte höll med i det fallet så sa jag emot dig, remember?

Ja, klart jag är Mr.Perfekt! :)

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart att jag höll med, jag och pkz drar inte precis jämt, men det skulle aldrig falla mig in att inleda ett sådant samtal.. Men jag höll ju med om det du sa så varför inte svara? Klart jag svarar ;) Plus att exakt det jag sa till diug hade jag sagt till honom i bild på dig själv-tråden.

Om du inte skäms över det, varför då ljuga om det? :P

Har exempel där du gnäller på en viss moderator också, och då jag inte höll med i det fallet så sa jag emot dig, remember?

Ja, klart jag är Mr.Perfekt! :P

Kan du svara på det andra också? En till grej. Japp, du får posta det där med moderatorn om du finner det kul också, står för det. Men då går vi ännu mer offtopic. Allt är upp till dig. Jag och A.A i fråga har haft en del dispyter tillsammans och det är inget jag skryper om eller är stolt över och därav så ser jag ingen anledning att berätta för han vad jag skrit om han osv. Litar på folk jag skriver till men jag ska nog vara lite försiktigare i framtiden för vissa är rötägg rakt igenom :)

Btw, vad ljög jag om?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan du svara på det andra också? En till grej. Japp, du får posta det där med moderatorn om du finner det kul också, står för det. Men då går vi ännu mer offtopic. Allt är upp till dig. Jag och A.A i fråga har haft en del dispyter tillsammans och det är inget jag skryper om eller är stolt över och därav så ser jag ingen anledning att berätta för han vad jag skrit om han osv. Litar på folk jag skriver till men jag ska nog vara lite försiktigare i framtiden för vissa är rötägg rakt igenom :)

Btw, vad ljög jag om?

Det var inte om A.A ;) Och nej, jag ska inte lägga upp den, har lite dåligt samvete för att jag la upp det om pKz, för hans skull då ;)

Att du trodde att det var om A.A tyder på att du snackat om honom med någon annan? Haha men vi skiter i det nu, det Mahalo påstod och du förnekade är ju redan bevisat sant. Det var det du ljög om, att du inte hade gjort det.

Angående rötägg-gregen så är jag är ledsen om jag missbrukade ditt "förtroende", hehe. :P

Tror vi inte skriver mer i denna tråden va, lite väl off-topic.. Du får gärna skicka ett pm om du har något mer att säga, vore trevligt! :P

Lovar att inte lägga upp det i nån tråd, ärligt.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag säger både chokladboll och negerboll. Men jag är ju inte rasist för det.

Det heter ju egentligen negerboll, men håller mig oftast till chokladboll för att slippa

bli kallad rasist, vilket man blir för allt och ingenting numera.

Det säger du bara för att du gillar att leka polis

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...