Jump to content

Negerboll eller chokladboll?


rabarben
 Share

Vad heter det? Chokladboll eller negerboll?  

115 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 144
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Till att börja med: Rabarben måste vara forumets största jävla asslicker

Är nog en del som väljer Mahalo framför dig också.. Och du blir vald före mig, så svara inte med det >_<

Och Mahalo är ju ganska fett mycket mer saker än stel och iskall, till exempel skitrolig.

Och fan, sluta säga "om negrarna får säga vitlök får vi säga negerboll", det håller inte. Vitlök heter vitlök för att den är mer eller mindre vit, den är inte uppkallad efter vita människor. Neger är ju ett negativt ord, säg vad ni vill.. Man använder det som ett skällsord, en förolämpning, vilket gör det negativt och därför borde man inte kalle det negerboll.

Och om man vet att vissa tar illa upp av negerboll, är det då så himla svårt att kalla det chokladbollm, ändå om "det är negerboll det heter".

Fookin' nailed it, mate. Bra sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, jag visste att Mahalos budbärare skulle börja giddra. Är han verkligen så kass att ni måste vara åt han?  >_<

Att du kunde sjunka så lågt, SlewMe..

Men i alla fall, jag kabn väl ge dig ett svar.. Haha, jag är knappast Mahalos budbärare, jag tror inte han vet vem jag är :( Jag säger min åsikt, och i detta fallet höll jag med honom.. Vilket du tydligen inte klarade (?) och började förlöjliga "oss".. Ack ack..

Och nej, han är verkligen inte kass.. möjligen oaktiv, men att kalla honom kass.. :ermm:

Det stavas jiddra, btw.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du må vara respekterad av endel medlemmar här på sajten men det innebär inte att du är någon slags profet som du verkar tro.
Hehe. Jepp, så är det. Jag tror att jag är en profet. Jag är Guds sändebud. Reinkarnationen av fadern, sonen och den helige ande, som har kommit till Gtasajten för att skipa rättvisa. Det är precis vad jag tror. >_<

jag känner 1, 2, 3 fyra och till och med 5 som tycker att du är en "övermogen besserwisser".

Jag har inget behov att söka andra medlemmars bekräftelse. Men, visst, om du mår bättre av att "känna" 1, 2, 3 fyra och till och med 5 personer :ermm: på detta forum, som du kan sitta med på MSN och bedriva en slags modern syjunta, där samtalsämnet cirkulerar kring medlemmar på detta forum, är det väl kul för dig. Verkligen. Men själv har jag lite bättre saker att göra, än att sitta och grubbla över vad andra forumiter tycker om mig.

PS! Jag förväntar mig ett långt jävla inlägg som jag orkar läsa hälften av innan jag tröttnar.

Att ödsla min tid står dessvärre inte på min agenda.

* klubbar ihjäl nyfödda sälungar och vandrar tillbaks till isgrottan*

Tweak: du går före SlewME, i alla avseenden. Ingen som helst tvekan om den saken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att du kunde sjunka så lågt, SlewMe..

Men i alla fall, jag kabn väl ge dig ett svar.. Haha, jag är knappast Mahalos budbärare, jag tror inte han vet vem jag är :(  Jag säger min åsikt, och i detta fallet höll jag med honom.. Vilket du tydligen inte klarade (?) och började förlöjliga "oss".. Ack ack..

Och nej, han är verkligen inte kass.. möjligen oaktiv, men att kalla honom kass..  :ermm:

Det stavas jiddra, btw.

Jag sade aldrig att han var kass, däremot frågade jag dig. Nu har jag fått svar.

Hehe, Mahalo min vän. Det är ju ganska tydligt att du kör samma taktik som vissa andra på detta forumt. De som inte håller med dig pissar du ner och försöker leka "forumpappa", men du lyckas inte.

Du ska inte uttrycka dig om vad jag snackar med andra om på MSN då du inte vet ett skit om det, bryr du dig ens ? Verkar som det, jag uppskattar det >_<.

Men om du vill MacMachalo, så kan du börjar kasta skit nu för jag tänker låta denna tråd ontopic nu, så nu är det frittfram att säga vad du vill, du får nämligen inga fler svar i denna tråd.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sade aldrig att han var kass, däremot frågade jag dig. Nu har jag fått svar.

Hehe, Mahalo min vän. Det är ju ganska tydligt att du kör samma taktik som vissa andra på detta forumt. De som inte håller med dig pissar du ner och försöker leka "forumpappa", men du lyckas inte.

Du ska inte uttrycka dig om vad jag snackar med andra om på MSN då du inte vet ett skit om det, bryr du dig ens ? Verkar som det, jag uppskattar det >_<.

Men om du vill MacMachalo, så kan du börjar kasta skit nu för jag tänker låta denna tråd ontopic nu, så nu är det frittfram att säga vad du vill, du får nämligen inga fler svar i denna tråd.

Jo, det har du väl.. Och svar på tal, det fick du av Mahalo :(

"Men om du vill MacMachalo, så kan du börjar kasta skit nu för jag tänker låta denna tråd ontopic nu, så nu är det frittfram att säga vad du vill, du får nämligen inga fler svar i denna tråd." - Något sånt hade jag också sagt om jag hade blivit sönderägd av Mahalo :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Men om du vill MacMachalo, så kan du börjar kasta skit nu för jag tänker låta denna tråd ontopic nu, så nu är det frittfram att säga vad du vill, du får nämligen inga fler svar i denna tråd."  - Något sånt hade jag också sagt om jag hade blivit sönderägd av Mahalo :ermm:

Måste bara påpeka en sak innan jag lämnar. Du som gillar att vara så mogen, det där var givetvis moget?

Sönderägd som du så fint kallar det är din åsikt, andra kanske inte vill ha denna tråd sabbad? Sedan att jag alltid får debattera emot er, dig, mahalo och de andra vänsteraktivisterna gör inte att det är lättare, alltid svårare i underläge serru.

Man ska vara barn så länge man kan, synd att vissa idag har tappat detta >_<

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sönderägd som du så fint kallar det är din åsikt, andra kanske inte vill ha denna tråd sabbad? Sedan att jag alltid får debattera emot er, dig, mahalo och de andra vänsteraktivisterna gör inte att det är lättare, alltid svårare i underläge serru.

Mahalo och de andra vänsteraktivisterna? Jag ser bara mitt och Tweaks namn under de senast skrivna inläggen i den här tråden. >_<

Du borde kanske öva på din sorti lite bättre.

Redigerad av Mahalo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men fiket corner är ägt av invandrare och det är nästan bara invändrare som jobbar där och 80% av besökarna är invandrare.

Eh, jaha. Trodde corner var nått slang för café. Typ: kom så sticker vi till de corner. >_<

Man ska vara barn så länge man kan, synd att vissa idag har tappat detta  :(

Rätt Slew. Vvb våga vara barn :ermm:

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför skulle det vara synd om mig? Måste alla gilla negerbollar? Kom jag åt en känslig nerv på dig där eller? Känner du dig illa tvungen att "tillrättvisa" alla som inte delar din kärlek för bakverk?

Med tanke på att du verkar leva efter någon slags deprimerande kyrkogårdsfilosofi, kan jag dessvärre inte tänka mig att du äter något annat än döda duvor och kattungar. So tell me; vad kacklar du om? Vem är det synd om?

Det måste vara synd om dig om du lägger ner energi på något så oviktigt som kokosbollar.

Nej.

Nej.

Nej.

Se första.

Se första.

Lugna dig :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det måste vara synd om dig om du lägger ner energi på något så oviktigt som kokosbollar.

Nej.

Nej.

Nej.

Se första.

Se första.

Lugna dig :P

Inte särskilt tidskrävande att skriva ett par menlösa inlägg.

Nåväl *rotar upp ett par valium ur fickan och börjar långsamt röra mig bakåt*

Redigerad av Mahalo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...