Jump to content

TV6 - Ny kanal


Ceone
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 70
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 3 weeks later...

"6:an" har för mig bytt ut gammla ZTV, som nu mer eller mindre är bara musikkanal. Vad jag har fattat så ska det vara mycket roliga serier, filmer och sport i denna kanal så enligt mig låter detta som något väldigt väldigt bra.

Ska söka lite kanaler sen kanske har båda ^_^ ...men kan någon som ha båda berätta hur ZTV ser ut nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte ZTV nu längre när jag fick TV6 :'(

VA? Tänk så har inte jag det heller, för bor inte du osse i skåne? Dom kanske klipper vår kanal =(

EDIT:Nej jag har inte heller den mer =( VIlken tur att jag aldrig kollade på den kanalen då ^_^

Redigerad av MiRRe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har iaf... ^_^ (Boxer)

Hmm okej vi ska osse inskaffa det senare..

EDIT:Ska dock inte se T3 har den på dvd o sett den..tusen ggr? Ser Skicka vidare på tv3 istället mkt bra än så länge så den kan ni se om ni vill =)

Redigerad av MiRRe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Går det att se på 6:an med kabelTV? (dvs. gratis kabeltv som alla i lägenhet i stad har)

TV6 sänds fritt i det digitala marknätet vilket innebär att alla med en markbox, även de som saknar betal-TV abonnemang för det digitala marknätet kan se TV6.

TV6 ingår även i Viasats utbud för satellit-och bredbands- Tv tittarna samt i kabel-TV operatörernas utbud.

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...