Jump to content

TV6 - Ny kanal


Ceone
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 70
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Alltså jag är lite sen när det gäller det här men jag bor i lägenhet och har Svt1,2 3an ztv mtv 5an hela köret. Men nu på Ztv kanalplats är det nya Tv6 (som verkar segt eftersom dom visar star trek på eftermiddagarna) Kan jag ha ZTV och TV6? eller är ZTV borta för alltid?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

TV6 sänds fritt i det digitala marknätet vilket innebär att alla med en markbox, även de som saknar betal-TV abonnemang för det digitala marknätet kan se TV6.

TV6 ingår även i Viasats utbud för satellit-och bredbands- Tv tittarna samt i kabel-TV operatörernas utbud.

Fan också, aja, orka läsa igenom hela topicen :)

Såg iafl för en stund sen att vi har TV6, såg Simpson, okej för att jag sett det avsnittet men ändå :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså jag är lite sen när det gäller det här men jag bor i lägenhet och har Svt1,2 3an ztv mtv 5an hela köret. Men nu på Ztv kanalplats är det nya Tv6 (som verkar segt eftersom dom visar star trek på eftermiddagarna) Kan jag ha ZTV och TV6? eller är ZTV borta för alltid?

Har du låda från boxer, viasat eller canal digital så kan du få in ztv.

*edit

annars om du vill se ztv så kan du gå in här.

Redigerad av BigBear
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"ZTV på samma kanalplats i MKB

Viasat gör en del förändringar med sina kanaler. Bl.a. TV6 och ZTV. Detta gäller inte MKB Kabel TV. Vi kommer att ha kvar ZTV på samma kanalplats. Den nya TV6 tar vi inte in. Kanalen är inte gratis i kabel TV och vi arbetar med att minska basutbudet enligt vår överenskommelse med hyresgästföreningen.

Förändringaran av basubudet är beräknade till i höst."

Mina kommentarer: Hit med kanalen! :ph34r:

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...