Jump to content

TV6 - Ny kanal


Ceone
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 70
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har ingen digitalbox. Jag har kabelty.Men jag har ju 3:an och ZTV så då får jag väl också TV6 eller?

TV6 sänds fritt i det digitala marknätet vilket innebär att alla med en markbox, även de som saknar betal-TV abonnemang för det digitala marknätet kan se TV6.

TV6 ingår även i Viasats utbud för satellit-och bredbands- Tv tittarna samt i kabel-TV operatörernas utbud.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

TV6 sänds fritt i det digitala marknätet vilket innebär att alla med en markbox, även de som saknar betal-TV abonnemang för det digitala marknätet kan se TV6.

TV6 ingår även i Viasats utbud för satellit-och bredbands- Tv tittarna samt i kabel-TV operatörernas utbud.

JÄss! Tackar så mycket :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Just det jag inte har  :unsure:  fan då

Kanske dags att skaffa en då? Snart blir det ju svart i rutan för er som fortfarande tittar på analogt. :D

Men att Viasat ska starta en ny kanal som visar långfilmer flera gånger i veckan och som dessutom är helt gratis låter ju nästan för bra för att vara sant. Härligt Viasat! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...