Jump to content

Erat mål med livet?


ZcruweN
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 71
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Utbilda mig och få ett bra jobb. Öppna en rörelse utomlands. Gärna Italien.

Mitt mål i livet är att föda barn.

Och ja, det är ju en mindre omöjlighet. Men det får mig att hålla mig på rätt kurs iaf. :wub:

StellHell, oroa dig inte. Det är inte omöjligt för män att bära ett barn. Man kan plantera in ett foster i kroppen. Problemet är att vid förlosningen skulle du dö. Men, fram tills forskningen har kommigt så långt att problemet är löst så kan du åtminstonde amma barnet. Lite mer info här. :(

Du kan även gå med i förreningen Mrafb Lycka till kompis. ^_^

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gå ut skolan med bra betyg, flytta in till Stockholm och plugga där och spela fotboll i Bajen. Bli köpt av en storklubb helst Barcelona och ta med en fin brud jag har träffat och bilda familj och ha ett fint hus utanför centrala Barcelona.´

:wub:

*drömmer* xD

Mål med livet...hmm...den va svår, men som dem flesta säger så är bra betyg och ett arbete med en bra lön något man siktar på. Men främst så vill jag ju göra något jag tycker är roligt, tror det kommer vara viktigare än lönen när jag ska börja leta om några år.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ibland kan jag få känslan av att folk gifter sig och skaffar barn bara för att det "ska" man göra någon gång i livet. Tänker lite på hur det skulle vara om folk inte gifte sig hela tiden och inte skaffade en massa ungar.. Vore ganska skönt utan frugan som står och skriker på en att klippa gräsmattan och ungarna tjuter om leksakerna.. (säger itne att man ska leva i ensamhet, utan med flickvän bara kanske ?)

*en tanke*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...