Jump to content

Basket bugg?


Recommended Posts

Vad är basket- och gymbuggen?

Har du sökt? Knappast det borde finnas tusen och åter tusen olika topicar om detta! ;)

Edit: Fick typ upp tusen olika svar.! Men kolla i Användbara länkar/information. ;);)

Gymbuggen gör kortsagt att man inte kan gå på gym och träna upp sin CJ. Rockstar har släppt en patch som löser det så ingen borde oroa sig för det igen.

Basketbuggen gör att man inte kan spela basket. Basketbuggen

Kapyyyysch.

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du sökt? Knappast det borde finnas tusen och åter tusen olika topicar om detta! ;)

Edit: Fick typ upp tusen olika svar.! Men kolla i Användbara länkar/information. ;);)

Kapyyyysch.

Jo men nu är det såhär att för tillfället funkar inte sökfunktionen, i alla fall inte för mig.

Och för det andra så står det ju likförbannat inte vad gym/basketbuggen är för nåt på 'Användbara länkar'-topicen.

Kan nån förklara istället för att leka polis?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo men nu är det såhär att för tillfället funkar inte sökfunktionen, i alla fall inte för mig.

Och för det andra så står det ju likförbannat inte vad gym/basketbuggen är för nåt på 'Användbara länkar'-topicen.

Kan nån förklara istället för att leka polis?

Ta det lilla lugna, kolla min övre post så ser du vad det är. ;)

Förresten, sökfunktionen funkade för mig iaf!

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, sluta lek roliga nu.

Men jag tänkte oxå på en annan sak, när jag har tränat tillräckligt står det: 'You've reached your maximum training limit, please come back tomorrow!' eller nåt sånt. Det är väl inte gymbuggen?

Azore, jag har fått reda på vad basket- och gymbuggen är så du kan låsa om du inte har något annat för dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Azore, jag har fått reda på vad basket- och gymbuggen är så du kan låsa om du inte har något annat för dig.

Låser inte så länge det inte finns någon anledning att göra det. Bättre att ha den öppen så ev diskutioner om ämnet kan fortsätta i denna istället för att en ny ska behöva skapas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag tänkte oxå på en annan sak, när jag har tränat tillräckligt står det: 'You've reached your maximum training limit, please come back tomorrow!' eller nåt sånt. Det är väl inte gymbuggen?

Ifall du kan komma tillbaks nästa dag och fortsätta träna så är det inga problem :)

Fan nu när ni säger det så.. basketbollarna är borta för mig också (eller de var borta, haqr inte SA installerat just nu)

Satans buggar ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...