Jump to content

Members < 1000


Mikolan
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 80
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

[O][T],Apr 6 2006, 20:49] Medlem nummer 1 brukar automatiskt heta admin/administrator, men Hultenius skapade en till admin och tog sedemera bort medlem (admin) nummer 1.

Googlebot är ingen medlem utan en spindel som söker av forumet för att ge träffar vid google sökning.

BOT

Men jag har för mig att jag har sett en medlem som hette nr 1. Som var supermember? Eller har jag drömt det?

Det jag menar är alltså: är han verkligen borttagen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då kan ju jag ställa en fråga som jag har tänkt på.. Är det inte trist att de personerna med jämna tusental som nummer (member # 1000, 2000, 3000, ja ni fattar) är aktiva..

Fatta respekt att vara medlem nummer 2000, t.ex. >_<

Jag är nog den närmaste som fortfarande är aktiv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[O][T],Apr 6 2006, 19:49] Medlem nummer 1 brukar automatiskt heta admin/administrator, men Hultenius skapade en till admin och tog sedemera bort medlem (admin) nummer 1.

Googlebot är ingen medlem utan en spindel som söker av forumet för att ge träffar vid google sökning.

BOT

Medlem Nr. 1 är oftast Ägaren själv och kan därför heta precis va faen han vill för det är Ägarens användarnamn..

Den första medlemen tror jag faktiskt som stellan skriver hette TEST rätt o slätt.

Letade igenom gammla kopior utav Gtasajten och lyckades hitta det namnet och numret på nåt sätt.. Fråga mig inte vart för det var ett bra tag sen.. Minst tre månader sen innan olyckan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...