Jump to content

Experimentomröstning


skribb
 Share

LÄS inlägget först! - Går du omkring i huset när du borstar tänderna / vilken är din favoritcola?  

101 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 53
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Jag springer en halvmarathon medans jag borstar tänderna >_< .

I princip så gör jag faktiskt det. Inte bokstavligt kanske, emn ajg är överallt i huset medans jag gör det.

Oh, just det ja. Jag dricker Coca Cola. Light, that is.

Många av er som går omkring gör det för att ni tycker tandborstningen är långtråkig, så säg mig, hur länge borstar ni egentligen? Verkar som en del sitter i en kvart och slipar gaddarna.

Det beror på vad jag hittar på medans jag borstar. På morgonen går det på några minuter, men på kvällarna brukar jag fastna framför tv:n, alltså kan jag sitta i en halvtimma eller mer. :blink:

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det skulle bli så för mig >_<

Många av er som går omkring gör det för att ni tycker tandborstningen är långtråkig, så säg mig, hur länge borstar ni egentligen? Verkar som en del sitter i en kvart och slipar gaddarna.

Jag brukar sätta mig vid datorn med tandborsten i munnen, så kommer man på sig själv efter 5-10min och går och spottar. har blivt skicklig på att borsta med vänstern på senaste för att kunna styra musen sammtidigt :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag brukar sätta mig vid datorn med tandborsten i munnen, så kommer man på sig själv efter 5-10min och går och spottar. har blivt skicklig på att borsta med vänstern på senaste för att kunna styra musen sammtidigt >_<

Haha, jag är vänsterhänt så jag var proffs redan från början!

Går runt i huset / Coca cola

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Många av er som går omkring gör det för att ni tycker tandborstningen är långtråkig, så säg mig, hur länge borstar ni egentligen? Verkar som en del sitter i en kvart och slipar gaddarna.

Hm, ingen aning, olika. Fast på morgonen kanske ja borstar till och från i ca 15-20 min, under den tiden passar jag på att byta vatten till katterna, plocka fram dagens kläder till mig, går från å till Tv-nyheterna och handfatet (för att kunna spotta).. På kvällen borstar ja tänderna inte mer än 10 min. Men brukar köra med tandtråd då istället oxå. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Går alltid omkring :rolleyes:

Den andra frågan var lite svårare. Cola är alltid gott, speciellt en kall 33cl burk efter man tränat..

Gillar i och för sig Pepsi också, älska "Ta-hur-mycket-Pepsi-du-vill-dagar" i Furuvik ^_^

Vote: Går omkring i huset/Föredrar Coca-Cola.

edit: 2000 posts. Tårta till mig för allt spam.

Redigerad av Everest
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...