Jump to content

Har ni dansdagar på era skolor?


MiRRe
 Share

Recommended Posts

Jag har haft det en gång varje termin sen jag gick i fyran typ.. från den tiden komemr jag typ inte ihåg, sen har jag haft det i högstadiet med. 7an o 8an var inte kul alls, då tyckte jag bara att det var pinsamt. Men i nian var det en av de roligaste grejer jag gjort i skolan, då var det bara o släppa loss o skita i vad andra tyckte :wub: så det gillade jag starkt. Sen att man fick dansa med en av de kortaste sjuorna(jag är 1.92) var la inte så kul, men bara o bita ihop:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 48
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Mjah. Just nu i några veckor har vi dans på idrotten på fredagar, förjävligt, har varit borta på 5 idrottslektioner nu, alla har iaf en aning hur man dansar och nu ska jag bara hoppa in och dansa ?

Ucha.

Asså, vi kör ju olika danser varenda fredag nu, så de e inte samma dans hela tiden. Men ja, det suger extremt. speciellt med en danslärare som själv glömmer bort stegen... :wub: Iofs har jag också bara varit på 1 lektion men ändå.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså, vi kör ju olika danser varenda fredag nu så du kommer inte va sämre än nån annan på den dansen vi ska ha när du väl e med. Men ja, det suger extremt. speciellt med en danslärare som själv glömmer bort stegen... :wub:

Fan vi borde ha en gtasajten dansdag så kan vi träffas o dansa för vi verkar ju bara bäst på det och vi tackar skolan som fått oss att bli det :lol:

Haha :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi hade en sån dag förut, jag skolkade från den lektionen.

Nån vecka senare hade vi Dans på gympan och jag visste inte om det, så det var ingen idé att sticka för att läraren hade hunnit kommit.

Usch och blä tyckte jag först men sen när jag väl kom igång tyckte jag det var skitkul faktist :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...