Jump to content

Har ni dansdagar på era skolor?


MiRRe
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 48
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Till Kalan: Men tänk så e det skolans äckligaste person man får dansa med då..^_^ INte så himla gött kanske.:)

Skolans äckligaste person är också en människa. Jag är inte så jävla snygg själv, och hur kul är det om absolut ingen av det motsatta könet ens vill röra vid en?

Jag menar, hur äcklig kan en person vara? Mindre attraktiv och överviktig/extremt smal är det värsta jag kan komma på, och det brukar ändå inte vara så farligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skolans äckligaste person är också en människa. Jag är inte så jävla snygg själv, och hur kul är det om absolut ingen av det motsatta könet ens vill röra vid en?

Jag menar, hur äcklig kan en person vara? Mindre attraktiv och överviktig/extremt smal är det värsta jag kan komma på, och det brukar ändå inte vara så farligt.

Håller med.

Tjejerna på detta forumet verkar vara extremt ytliga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med.

Tjejerna på detta forumet verkar vara extremt ytliga.

Inte alla väl? Kan ju själv erkänna att jag har uttryckt mig ytligt ngn gång, och det står jag för. Men ska inte upprepas om ngn känner sig berörd. :)

Redigerad av The_go
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mmmm, bara ja som haft "bal" när man gått ut nian eller?

Vissa verkar ju inte ha fattat syftet med dansdagar i plugget, om man nu har en bögig "bal" (skit trist men obligatoriskt i vissa skolor), kul att inte kunna dansa liksom, om bruden man sitter brevid frågar om man ska dansa, och man säger nej eller man inte kan, fett pinsamt. Dessutom ska man bjuda om sin "bordsdam" ett par gånger och då är man illa tvungen att dansa, hur jävla dålig man en är.

Sög på att dansa innan 7, men som tur va gick man på dansdagarna och blev en hejare (i alla fall bra) på att dansa pensionärsdanser.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med.

Tjejerna på detta forumet verkar vara extremt ytliga.

Vet inte hur dom övriga är men kan hålla me dig om EN som inte är som det ska i huvet iallafall.

Frågan är hur många som ska stå ut med henne innan hon blir utslängd och bannad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I högstadiet hade vi alltid dans till julavslutningen. Fast jag var sjuk precis innan jullovet i både åttan och nian, så jag slapp båda åren. Sen hade vi dans precis innan vi slutade nian.

Nu i gymnasiet har vi bara haft dans en gång. Då var vi på ett dansgymnasium, så det var faktiskt rätt kul. Måste varit rätt komsikt när ett gäng nördar från John Bauer kommer på besök till en dansskola. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skolans äckligaste person är också en människa. Jag är inte så jävla snygg själv, och hur kul är det om absolut ingen av det motsatta könet ens vill röra vid en?

Jag menar, hur äcklig kan en person vara? Mindre attraktiv och överviktig/extremt smal är det värsta jag kan komma på, och det brukar ändå inte vara så farligt.

Haha nu var det itne riktigt så jag menade..Skrev nog med lite fel ord kanske..Klart jag inte går efter utseende det gör jag verkligen inte :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjah. Just nu i några veckor har vi dans på idrotten på fredagar, förjävligt, har varit borta på 5 idrottslektioner nu, alla har iaf en aning hur man dansar och nu ska jag bara hoppa in och dansa ?

Ucha.

Vi hade osse så i 7:an till 9:an men det var faktiskt kul för vi lärde oss alla steg och sånt. I 9:an gick vi på ngt som hette "Trycket" Då vi fick dansa och det var band som uppträdde dom var väldigt dåliga men ändå men då dansade vi bara med klassen nu skulle hela skolan vara med och då står jag över :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skolans äckligaste person är också en människa. Jag är inte så jävla snygg själv, och hur kul är det om absolut ingen av det motsatta könet ens vill röra vid en?

Jag menar, hur äcklig kan en person vara? Mindre attraktiv och överviktig/extremt smal är det värsta jag kan komma på, och det brukar ändå inte vara så farligt.

Vet inte om det har så mycket med det här o göra men när jag läste ditt inlägg så kom jag o tänka på en sak..

Är vi inte alla jävligt ytliga egentligen??

Jag skulle personligen aldrig ta en tjej som såg ut som stryk..

Och även de allra fulaste vill ju hellre ha den snygga supermodellen än den fula grisen som ingen vill gå nära.

Eller har jag helt fel??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte om det har så mycket med det här o göra men när jag läste ditt inlägg så kom jag o tänka på en sak..

Är vi inte alla jävligt ytliga egentligen??

Jag skulle personligen aldrig ta en tjej som såg ut som stryk..

Och även de allra fulaste vill ju hellre ha den snygga supermodellen än den fula grisen som ingen vill gå nära.

Eller har jag helt fel??

Joo, de flesta är väll ganska ytliga. Jag är väll också det, även om det kanske inte är så mycket. Så länge brudarna är trevliga o tycker om en så :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...