Jump to content

Bästa moderatorn?


Tweak
 Share

Vem är den bästa moderatorn?  

124 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 90
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

Bilden du har postat bevisar endast en sak, alla dom frågorna har blivit besvarade mer än en gång innan, annars hade jag inte låst dom.

Tro mig, jag söker mer än ofta för att det inte ska skapas en massa trådar i onödan, låsningar är en uppmaning att söka istället.

Länkar du till dom istället kan vi nog alla komma fram till det.

Puss

Hm, ja, alla har sina sätt. Tycker endå att du gör fel och det ser ganska oseriöst om man har 12, hela 12st låsta trådar också. Det ger ju vibbar utav att forumet är ett riktigt skitforum.

Sedan det där "puss". Det var i provokativt syfte?

Typ, "Sluta skriv nu, vi har fått höra nog av dig nu".

Men du har nog rätt, vi ska kanske gå ontopic men vi var endå inte helt offtopic då vi endå diskuterade huvida en mod gjorde rätt eller fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm, ja, alla har sina sätt. Tycker endå att du gör fel och det ser ganska oseriöst om man har 12, hela 12st låsta trådar också. Det ger ju vibbar utav att forumet är ett riktigt skitforum.

Sedan det där "puss". Det var i provokativt syfte?

Typ, "Sluta skriv nu, vi har fått höra nog av dig nu".

Men du har nog rätt, vi ska kanske gå ontopic men vi var endå inte helt offtopic då vi endå diskuterade huvida en mod gjorde rätt eller fel.

Jo visst, man samtidigt kan det verka som det är ett seriöst forum där alla regler följs?

Ja, vi ser det från två olika sidor. Bara att acceptera.

Nej faktiskt inte för att provocera, mer typ att nu ska vi gå ontopic, inte för att vi skulle ha fått höra nog av dig, alltid bra att diskutera saker som man inte är överrens om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Egentligen tycker jag inte någon gör sitt jobb bättre än någon annan. Men Azore grattade mig när jag fyllde år förut så jag röstade på honom. Han är grymt trevlig och jag tycker bra om honom, så...

ka tillägga att jag tycker om Toppe också. Vi är ju båda uppväxta i samma hood satt säga. Jag tycker om det, så...

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dumt att man inte kan rösta på fler än en.

Tycker om alla.

Men visst, StellHell har jag inte riktigt lärt känna, så jag vet inte riktigt var jag har honom. Och A.A med. Men han börjar jag få mer koll på var jag har honom. Kan inte bilda mig en klar uppfattning om dem två, än så länge...

Azore är en gammal GTASA, polare. var den första jag lärde känna på forumet.

Sen blev det allas vår Topp3 som så snällt besvarade alla frågor jag hade. KalleR kom in i bilden nånstans där med.

Hmm.. Svårt...

Vote: KalleR (+ Azore och Topp3)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv förstår jag inte hur så många kan ha något emot moderatorer. Jag tycker de alla gör ett förträffligt jobb. Det enda radikala att ogilla en moderator finner jag i så fall i KalleRs poster, eftersom han har en tendens att vara lite dryg eller hånande ibland. Men till skillnad från flertalet andra medlemmar så ser jag hans inlägg med en glimt i ögat, och brukar mestadels garva åt dem.

StellHell måste jag säga är en bland de bästa moderatorerna. There, nu fick jag det sagt.

Det blir faktiskt Arvid jag röstar på. Han kanske inte är den mest aktive, eller rolige, men ett par av hans trådlåsningar är av stjärnklass där han förklarar för trådskaparen precis vad han gjorde för fel, kanske länkar rätt, eller t o m hjälper honom med hans fel istället för att bara länka honom till en hjälp- tråd. Nu brukar de andra moderatorerna också göra det, på senare dar. Men av någon anledning tycker jag så, Arvid är en idealisk moderator. (Om han bara vill uppdatera sin signatur/avatar någon jävla gång).

Fotnot: Topp3 är den moderator som känns minst som en moderator. Inte att han sköter sig dåligt, men att han på något sätt lyckats bli av med 'Polis- barriären'. Sedan minns jag fortfarande när han skrev "Jag fick VG i Svenska. Anita (om det var så lärarinnan hette) är säkert mutad av SÄPO."

Ni moderatorer som jag inte nämnt, skulle jag ha något emot er så skulle jag ha skrivit det. Men, jag skriver inget, alltså har jag inte det, gillar er, älskar er, vill gifta mig med er, yada yada.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min röst föll på StellHell. Varför?

1. Han är söt

2. Jag gillar söta killar.

3. Han är inte övermogen och allt som är fel måste låsas och brinna långsamt i en härlig kaskad av död.

4. Han är söt.

5. Han är trevlig om man inte beter sig som en idiot.

6. Han är söt.

7. Han är snäll.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan då, man är ju omtyckt.. mummel. =)

Tweak: Jag är glad att du inte har något emot mig efter mitt lilla klavertramp förut. Om det hände mig skulle jag bli jättepissed, men du är mer mogen än mig antar jag. :)

Siana: Vad du är tööööt. Inga-Maria, hette hon. Och jag fick G. :P

BroDD: Jag tog mig friheten att ta bort bilden i din signatur, den har fått en del klagomål redan...

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Stog mellan KalleR o Stellan.. svårt att välja men de blev kalle..

Denna kommer bli låst väldigt snart ;)

Lite fel där va ;)

Sökte på den gamla pollen jag gjorde som hette Bästa nmoderatorn men hittade bara denna, nån som kan hjälpa mig hitta den gamla på nåt sätt? :)

Edit: Hittade den

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...