Jump to content

Bästa moderatorn?


Tweak
 Share

Vem är den bästa moderatorn?  

124 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Haha, nej men vem är det? :)

Nej men grejen är den Sebbe att jag låser aldrig en tråd utan anledning, oftast skriver jag varför jag låser eller så behöver jag inte det eftersom det är en uppenbar låsning.

Oftast när någon har fått något löst så ber dom mig att låsa den vilket jag också gör eftersom att har jag en gång låst en tråd på någons begäran så får man ta det att även finns fler som vill samma sak.

Men visst kan jag ha gjort misstag, betvivlar jag dock inte.

Ta denna som ett exempel:

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=38060

Varför låste du den? Ingen har skrivit i den på hela dagen men du låste bara för att du kände för det. Så oerhört onödigt vill jag påpeka! Trådar som spårar ur låser man eller som är onödiga men om en onödig tråd har dött så är det ingen mening med att låsa den. Den där hade förmodligen dött.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 90
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

han spelar inte övermogen och överseriös och tar hand om situationer utan att fjolla till sig och leka polis. :)

Känner att du syftar på mig, gör det inte det, sluta då läsa här!!!

1. Jag är inte övermogen, jag har bara ett moget beteende som även följer med mig i min skrift.

2. Jag är inte överseriös, jag är bara seriöst. Jag tror inte på oseriöshet.

3. Kan du definiera ordet "fjollig" för där hänger jag inte med.

4. Nja, polis och polis, vill ju inte jämföra moderatorjobbet med polisjobbet, men kan det ha med att göra att det är så du uppfattar det och inte vi?

Som sagt, var det inte emot mig så hoppas jag du slutade läsa längst upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ta denna som ett exempel:

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=38060

Varför låste du den? Ingen har skrivit i den på hela dagen men du låste bara för att du kände för det. Så oerhört onödigt vill jag påpeka! Trådar som spårar ur låser man eller som är onödiga men om en onödig tråd har dött så är det ingen mening med att låsa den. Den där hade förmodligen dött.

Det fanns en tråd för alla aprilskämt, och A.A tyckte att han skulle ha skrivit där vilket var rät.. Problerm? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det fanns en tråd för alla aprilskämt, och A.A tyckte att han skulle ha skrivit där vilket var rät.. Problerm? :)

Ja, jag ser det som ett problem då han låser förbannat många trådar helatiden. Många helt i onödan. Man behöver inte låsa för att det finns en sådan funktion, många dör även ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ta denna som ett exempel:

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=38060

Varför låste du den? Ingen har skrivit i den på hela dagen men du låste bara för att du kände för det. Så oerhört onödigt vill jag påpeka! Trådar som spårar ur låser man eller som är onödiga men om en onödig tråd har dött så är det ingen mening med att låsa den. Den där hade förmodligen dött.

Du tyckte jag var rättvis, då så. Klart jag ska vara rätt vis.

Killen fick denna stängd och samma uppmaning att posta i "April April", då är det väl inte mer än rättvist att jag låser den andra också?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag ser det som ett problem då han låser förbannat många trådar helatiden. Många helt i onödan. Man behöver inte låsa för att det finns en sådan funktion, många dör även ut.

Jag anser att han låser de som ska låsas. antar att vi aldrig kommer vara överens om det så skitsamma? :)

Ha är ju knappast en maktmissbrukare eller nåt, som Jocken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag ser det som ett problem då han låser förbannat många trådar helatiden. Många helt i onödan. Man behöver inte låsa för att det finns en sådan funktion, många dör även ut.

Som jag sa innan, alla gör vi misstag om du nu tycker det.

Men har du fler exempel då där jag har låst utan anledning?

antar att vi aldrig kommer vara överens om det så skitsamma?

Ungefär JA!

Redigerad av A.A
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du tyckte jag var rättvis, då så. Klart jag ska vara rätt vis.

Killen fick denna stängd och samma uppmaning att posta i "April April", då är det väl inte mer än rättvist att jag låser den andra också?

När jag pratade om rättvis syftade jag inte på att du låser trådar för att visa din makt, då syftade jag mer på att du inte favoriserar medlemar, i alla fall inte något du visar. Förmodligen har du ett litet "hat" kvar mot mig sedan våran diskussion om att du lekte gud men det är inget jag märker utav. Så vad jag menar med rättvis är då att jag har försökt att behandla dig bra och jag tycker att du gör det samma emot mig.

Förstår du?

@Tweak,

Vad exakt kommer vi överens om? Att han låst trådar, ja!

Det jag håller med om är att alla är olika och att alla inte jobbar utav samma princip men enligt mig är det fel att låsa en tråd som redan har dött.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som jag sa innan, alla gör vi misstag om du nu tycker det.

Men har du fler exempel då där jag har låst utan anledning?

Ungefär JA!

Att vi skulle skita i det var till SlewME från mig, och jag håller med dig.. Men det kanske du fattade och deet är jag som är trög? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag pratade om rättvis syftade jag inte på att du låser trådar för att visa din makt, då syftade jag mer på att du inte favoriserar medlemar, i alla fall inte något du visar. Förmodligen har du ett litet "hat" kvar mot mig sedan våran diskussion om att du lekte gud men det är inget jag märker utav. Så vad jag menar med rättvis är då att jag har försökt att behandla dig bra och jag tycker att du gör det samma emot mig.

Förstår du?

För första hade jag helt ärligt glömt bort den disskusionen, man diskuterar mer än ofta med andra också :)

Nej, nu handlade ju inte om låsningen i helhet, nu handlade faktiskt om min rättvisa, Får inte han ha kvar sin tråd så ska väl inte den andra heller få det?

Så tolkar jag min rättvisa i det fallet som, inte om låsningen utav tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känner att du syftar på mig, gör det inte det, sluta då läsa här!!!

1. Jag är inte övermogen, jag har bara ett moget beteende som även följer med mig i min skrift.

2. Jag är inte överseriös, jag är bara seriöst. Jag tror inte på oseriöshet.

3. Kan du definiera ordet "fjollig" för där hänger jag inte med.

4. Nja, polis och polis, vill ju inte jämföra moderatorjobbet med polisjobbet, men kan det ha med att göra att det är så du uppfattar det och inte vi?

Som sagt, var det inte emot mig så hoppas jag du slutade läsa längst upp.

Förlåt, jag var tvungen att läsa allt. Jag vettefan vem jag syftade på egentligen, ni är alla så lika. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För första hade jag helt ärligt glömt bort den disskusionen, man diskuterar mer än ofta med andra också  :P

Nej, nu handlade ju inte om låsningen i helhet, nu handlade faktiskt om min rättvisa, Får inte han ha kvar sin tråd så ska väl inte den andra heller få det?

Så tolkar jag min rättvisa i det fallet som, inte om låsningen utav tråden.

Tror inte att personen som fick sin tråd låst började gråta och slå sönder sitt rum för att den död tråd inte var låst. Men jag kan förstå hur du tänker.

Dessa trådar nedan är exempel.

Om man skulle göra ett test på att inte låsta trådarna så skulle du nog se att ingen utav dem skulle spåra ur. Förut så räknade jag antal låsta trådar synliga på en sida i moddingforumet och kom upp i 12st tror jag. Vissa var nästan låsta pga. att du svarat i dem. :)

Svara på frågan och gå din väg så är alla glada och nöjda eller är det ett behov och ett sätt att visa att, "DU GÖRA FEL!!!!!" du gör på det viset? .

post-22-1144004962_thumb.jpg

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte att personen som fick sin tråd låst började gråta och slå sönder sitt rum för att den död tråd inte var låst. Men jag kan förstå hur du tänker.

Dessa trådar nedan är exempel.

Om man skulle göra ett test på att inte låsta trådarna så skulle du nog se att ingen utav dem skulle spåra ur. Förut så räknade jag antal låsta trådar synliga på en sida i moddingforumet och kom upp i 12st tror jag. Vissa var nästan låsta pga. att du svarat i dem. :)

Svara på frågan och gå din väg så är alla glada och nöjda eller är det ett behov och ett sätt att visa att, "DU GÖRA FEL!!!!!" du gör på det viset? .

Bilden du har postat bevisar endast en sak, alla dom frågorna har blivit besvarade mer än en gång innan, annars hade jag inte låst dom.

Tro mig, jag söker mer än ofta för att det inte ska skapas en massa trådar i onödan, låsningar är en uppmaning att söka istället.

Länkar du till dom istället kan vi nog alla komma fram till det.

Puss

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...