Jump to content

Skolkdagen?


BroDD
 Share

Recommended Posts

Jag skulle sklokat då, men av någon outgrundlig anledning gjorde jag det inte... kan tilläggas att jag inte hadde en aning om denna festlighet fören läraren drog upp det på morgon samlingen. I min klass saknades bara 1 person och han var sjuk (på riktigt).

EDIT: damn, ny sida med denna skit post... well well, Jag got to leva with det.

Redigerad av Wallemart
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 75
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Jag skulle sklokat då, men av någon outgrundlig anledning gjorde jag det inte... kan tilläggas att jag inte hadde en aning om denna festlighet fören läraren drog upp det på morgon samlingen. I min klass saknades bara 1 person och han var sjuk (på riktigt).

EDIT: damn, ny sida med denna skit post... well well, Jag got to leva with det.

Morgonsamling? Går du i trean eller nått?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den 3 april försöker vi igen. alla ungdommar stannar hemma o skolkar. Förra gången nådde vi i tidningarna. nu ska vi nå ettorna på tv. De är bara du och alla andra ungdommar som kan påverka skolan. SÅ V A HEMA

Fick det här nyss, märks att det är på riktigt av riktiga fjörtisar, kolla bara hur dom stavar hemma, sen ingen stor boktsav i meningarna heller. :mellow: vart är sverige påväg?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mer eller mindre, de visar ju hur svaga de är och att de måste göra som alla andra för att inte "tappa" sin "respekt". Fantigt sånt där tycker jag.

Man ska gå i skolan och vara glad.

Fantigt? Ett nytt ord. Blandning mellan fattigt och fjantigt. Eller något som relaterar till Fantomen månne?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den 3 april försöker vi igen. alla ungdommar stannar hemma o skolkar. Förra gången nådde vi i tidningarna. nu ska vi nå ettorna på tv. De är bara du och alla andra ungdommar som kan påverka skolan. SÅ V A HEMA

Fick det här nyss, märks att det är på riktigt av riktiga fjörtisar, kolla bara hur dom stavar hemma, sen ingen stor boktsav i meningarna heller. :mellow: vart är sverige påväg?

.lol... ungdommar (observera att dom gjorde samma stavfel 2 gånger)? hema? ettorna på TV? Jag fattar knappt vad dom menar... Jag säger, lycka till, suckers! :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var inte heller i skolan. FUCK THE POLICE COMIN STRAIGHT FROM THE UNDERGROUND YOUNG NIGGA GOT IT BAD CUZ I'M BROWN AND NOT THE OTHER COLOR SO POLICE THINK THEY HAVE THE AUTHORITY TO KILLA MINORITY!

Jag praktiserade som Bobbo. På en videobutik.

AIGHT NIGGA TO THA X AND DA Z..*suck..vem försöker jag lura?

Nej, jag var inte heller i skolan i måndags. hade studiedag :lol:

Förövrigt så har jag bara skolkat två gånger i mitt liv.

En gång var en morgon-samling (jepp, jag går i nian men vi har det iallafall på torsdagar. up your faces!! :blink: )

Den andra gången var när vi skulle ha vikarie på en svenskalektion. Vi skulle bara gå dit och skriva upp oss, vilket skulle medföra att jag missade den tidiga bussen hem. klart som fan att man drar hem då!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...