Jump to content

Skolkdagen?


BroDD
 Share

Recommended Posts

Jag var inte heller i skolan. FUCK THE POLICE COMIN STRAIGHT FROM THE UNDERGROUND YOUNG NIGGA GOT IT BAD CUZ I'M BROWN AND NOT THE OTHER COLOR SO POLICE THINK THEY HAVE THE AUTHORITY TO KILLA MINORITY!

Jag praktiserade som Bobbo. På en videobutik.

Vrf skrev du början på Fuck The Police? I allafall så skolkade jag inte. Det är bara orka. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 75
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Får man inte det eller? FUCK THE POLICE COMIN STRAIGHT FROM THE UNDERGROUND YOUNG NIGGA GOT IT BAD CUZ I'M BROWN AND NOT THE OTHER COLOR SO POLICE THINK THEY HAVE THE AUTHORITY TO KILL A MINORITY!

Jovisst. Fattade inte varför så jag trodde att jag var trög eller nåt sånt typ att det var ett skämt eller så. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahahahhahaha!!! FISTAD DOTTER!!!!11111

Jag hade läst kedjebrevet men jag höll inte ordning på datumen, hade jag gjort det hade jag ändå inte skolkat för att det är ett stort orken på det, sen ska jag vara lydig och snäll i skolan annars kan det hända nåt osv, men jag tycker att det har gått bra såhär långt och ser fram emot nästa måndag och det kommer bli roligt för  det kommer alltid family guy och simpsons och american dad på måndagar, annars är det en ganska dålig dag för att vi har slöjd, idrott och spanska men det är bra också för att vi har sovmorgon, men tisdagar är ännu värra för att då har vi spanska, engelska, svenska och bild och det är verkligen inte kul men på måndagen måste man ju gå till slöjden och där är det tråkigt för att jag har syslöjd men trämetall är inte bättre för att vi har en gubbe som är sär som lärare förra terminen och jag trodde att det skulle bli bättre i textilslöjd men det blev det inte för att textilläraren är inte heller helt normal och för lite ryck ibland som när jag kastade garn på min kompis eller egentligen hade vi garnkrig och nu kom jag och tänka på chokladkriget jag hade med en kompis vi köpte billig choklad från ica de var 12st för 5kr vi trodde att det kanske skulle vara gott så vi smakade de var små som sånadär små snickers eller kanske lite mindre men det var typ turkchoklad men iallafall så var dom inte goda utan dom smakade skit så vi kastade dom på varandra istället vilket var myyycket roligare iallafall tillbaka till slöjden där fick hon ryck på min kompis efter att jag hade kastat det där garnystanet och så hon whinade en massa på honom och jag började typ skratta men jag visade det inte får då skulle hon få psykryck och det ville jag inte men iallafall så hände det en annan gång det började såhär att jag och en kompis satt och skulle sy men vi orkade inte så jag började klippa i hans påse då klippte han i min och då såg hon det och blev sur alltså för att jag sa att det var en plastpåse men det var en tygpåse då lärde jag mig att det var fult att ljuga men vi fick sy ihop dom igen hoppas ingen läste såhärlångt (:

sådetså

Umm... Jag hittade inte en enda pungt i den "meningen" :huh:

Nej, jag skolkar/skolkade inte. Jag har skolkat runt 3 gånger i mitt liv, det var i 5/6-an, och då var jag utstött i klassen och orkade inte med dom! SÅDESÅ! ^_^

Redigerad av DrStupid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, skolkade inte den dagen. Men jag har börjat skolka en hel del sen jag började gymnasiet. Men sen är min klass ingen direkt någon skötsam sådan. Jag ligger på 17% frånvaro, och det är bra för min klass. En kompis har 42% och en annan som är betydligt mer skötsam har bara 4%, den som hade mest har jag för mig hade 63%.

Jag får åka buss ca 1,5 h för att ta mig till skolan, och då räknar jag inte med väntetider eller annat. Det finns vissa bussar där jag slipper byta, och då hoppar man ofta på en sån istället för att vänta nån timme och sedan få vänta ännu längre på att få byta buss...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad får han??? ^_^

naw aj äm jast sååw njufajken! :huh:

En plasmaTV 45" med inbyggd DVD och en mp3spelare, plus 5 st datorer med nyaste grafikkortet som minst ska kosta 40 000:-. Sen får han en resa med han och hans flickvän till Barcelona där dom köper kläder som kostar minst 15 000:- för varje plagg.

Sen får han åka hem med Benvit Air 2000 och ha skojjigt resten av veckan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En plasmaTV 45" med inbyggd DVD och en mp3spelare, plus 5 st datorer med nyaste grafikkortet som minst ska kosta 40 000:-. Sen får han en resa med han och hans flickvän till Barcelona där dom köper kläder som kostar minst 15 000:- för varje plagg.

Sen får han åka hem med Benvit Air 2000 och ha skojjigt resten av veckan.

Hahah ;D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...