Jump to content

Er värsta rädsla


Bashil
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 135
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hur fan kan man säga att många självmord bara varit tillfälligheter, och faktiskt skulle gå att stoppa?

Själv tror jag att ett självmord aldrig kan vara en tillfällighet. Någon som "stoppas" att ta självmord genom att försöka hoppa från en bra, skulle ändå gör det någon gång senare i livet.

Ja det är helt rätt. En som är självmordsbenägen kan bara stoppa sig själv. Viljan att vilja leva kan ingen annan ge den personen. Det måste komma från personen själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

En svår händelse. Tex. när man blir sjuk och ska dö vid ung ålder. Man ligger på sängen och man ser det starka, vita ljuset. Man vill leva och inte dö så därför stretar man imot. Man går inte dit. Antingen blir man en instängd ande eller överlever man. Nära döden upplevelse I såfall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte om jag har skrivit här innan, och har jag det så är det väl skitsamma. Jag är sjukt rädd för spindlar. Ser jag minsta spindel får jag rysningar i hela kroppen och blir helt stel. Det är typ deras sätt att röra sig, dom har många ben, rör sig snabbt och ryckigt... Sen att mina föräldrar kommer dö.. och att Jag kommer dö. Jag vill itne ens bli vuxen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte om jag har skrivit här innan, och har jag det så är det väl skitsamma. Jag är sjukt rädd för spindlar. Ser jag minsta spindel får jag rysningar i hela kroppen och blir helt stel. Det är typ deras sätt att röra sig, dom har många ben, rör sig snabbt och ryckigt... Sen att mina föräldrar kommer dö.. och att Jag kommer dö. Jag vill itne ens bli vuxen...

Spindlar är söta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är rädd för:

  • Spindlar
  • Ormar
  • Bin
  • Getingar
  • Krig
  • Djupt vatten
  • Nålar
  • Tandläkaren
  • Smärta
  • Höga höjder
  • Att bli förlamad
  • Orolig för att bli blind. Trots att jag har bra syn.
  • Orolig att bli ihop med en psykopat och aldrig bli fri från det förhållandet.
  • Att åka in för något man inte gjort. Och då få livstids fängelse som oskyldig dömd.
  • Att denna sida ska läggas ner

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, min tur då.....

1. *Polen blir erövrat och ockuperat.

2. Sprutor, nålar och sånt.

3. Torterad (Tillfångatagen eller så... typ i nåt jobb).

4. Spindlar, insekter och dyl.

5. Att någon släkting dör.

*Hamnar Polen i krig så vill jag dit och frivilligt gå med i

den polska armén. Ska jag dö för ett land, så blir det Polen;

"Bóg, Honor, Ojczyzna!"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är rädd för:
  • Spindlar
  • Ormar
  • Bin
  • Getingar
  • Krig
  • Djupt vatten
  • Nålar
  • Tandläkaren
  • Smärta
  • Höga höjder
  • Att bli förlamad
  • Orolig för att bli blind. Trots att jag har bra syn.
  • Orolig att bli ihop med en psykopat och aldrig bli fri från det förhållandet.
  • Att åka in för något man inte gjort. Och då få livstids fängelse som oskyldig dömd.
  • Att denna sida ska läggas ner

Du behagar skämta.

Frenzy: Haha, tror nog att jag också var det. När man var liten alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...