Jump to content

Er värsta rädsla


Bashil
 Share

Recommended Posts

Well, då quotar jag mig själv därifrån.

Att ändtarmen skulle glida ur. SMÄRTA! Så intensiv smärta att man hjärnan inte klarar av den, får en blodpropp, och... Man dör. Dock är det liten chans att man råkar trycka/dra ut ändtarmen. Men jag rekommenderar inte analsex.

Ho- hum.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 135
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Familjedödsfall. Blåa partier. Carola.

Usch, tänk om man sitter och pratar politik med Carola - som är extremt höger och fundamentalistisk, och en naiv jäkla Livets Ordare - då man helt plötsligt får reda på att en familjemedlem har dött.

Har gråtit mig till sömns när jag var liten, väldigt ofta. Rädsla för att vakna upp med sprucket blodkärl eller dylikt; hänt två personer jag vet om.

Dödsångest som barn. Suck. Fast jag var ändå jäkligt lycklig; naiv radhusidyll fo' life!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Familjedödsfall. Blåa partier. Carola.

Usch, tänk om man sitter och pratar politik med Carola - som är extremt höger och fundamentalistisk, och en naiv jäkla Livets Ordare - då man helt plötsligt får reda på att en familjemedlem har dött.

Har gråtit mig till sömns när jag var liten, väldigt ofta. Rädsla för att vakna upp med sprucket blodkärl eller dylikt; hänt två personer jag vet om.

Dödsångest som barn. Suck. Fast jag var ändå jäkligt lycklig; naiv radhusidyll fo' life!

Samma här... Hade också dödsångest som fan när jag var "barn".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker inte om att vara på djupt vatten där man inte ser botten. Kan inte bada vi bryggor, eller liknande, där man får dyka i. Vill ha strand så att man kan gå ut. Tycker inte heller om äckliga djur i havet, t.ex. Muränor, vattenormar och sånt skit.

Annars är jag rädd för smittor. T.ex. att fågelviruset skulle bryta ut. Ser det framför mig - människor som dör på gatan, kroppar i högar, stanken, munkavlarna, rädslan, den hemska atmosfären, svält, etc. ^_^

Jag är förvånad över att ingen nämt krig...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rädd för att bli bajsnödig på bakfyllan när man sover borta, och så blir man nästan alltid bajsnödig också ^_^

Annars är jag inte rädd för nåt speciellt. Visst vorre det hämskt om nån nära gick bort, men det är inget jag går och oroar mig för. Att jag själv skulle dö ser jag snarare som skönt, så länge det går smärtfritt till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är skiträdd för trånga utrymmen också! Så man inte kan sträcka ut sig... typ när man bler instängd i en liten låda!

Ja eller hur tänk att ligga i en låda som bara är precis så du får plats utan att röra huvet eller nånting. Eller att bli levande begravd usch! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sprucket blodkärl? Kan det hända vem som helst eller hade de någon hemsk åkomma?

Personen i fråga hade en så ovanlig sjukdom att man varken kan "komma på den" eller förhindra den, och det är även så ytterst ovanligt att doktorn - som fick in honom på akuten, tömd på blod - aldrig hade varit med om något liknande i hela sitt, typ, öhm, 40-åriga, or supm, läkarliv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...