Jump to content

Världens största "hjältedåd".


Corleone
 Share

Recommended Posts

Vad är det exakt som AC/DC, ett rockband har gjort för att påverka världen till det bättre? Vad har detta band gjort för 'hjältedåd'? De skriver bra musik? Ohyeah, kul för dig men hur hjälper det andra?

Dom hjälper folk att veta vart Australien ligger? :)

Edit: Undra hur jag alltid lyckas få ny sida...

Redigerad av DrStupid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 68
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Deras musik gör mig glad!

Yeah!

BACK IN BLAAAAACK! :)

Ohubuuhuubluddelihuu..

Du kanske inte förstår topicens ämne? Du ska inte skriva om vad som har gjort dig glad utan vad/vem som har gjort världen till en bättre plats eller hjälpt folk. Förstår du inte det så har du inget i den här topicen att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hitler eller stalin.. Svårt val faktiskt.. Varför?? Hade det inte varit för dem hade vi förmodligen inte haft en stor del utav alla tekniska prylar vi har idag eftersom att man inte behövt utveckla mindre datorer till vapen.

Ja, och vilka fick betala med sitt blod för att du ska kunna spela GTA? Vafan, tänk er för innan ni spottar ut en massa dumheter.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hitler eller stalin.. Svårt val faktiskt.. Varför?? Hade det inte varit för dem hade vi förmodligen inte haft en stor del utav alla tekniska prylar vi har idag eftersom att man inte behövt utveckla mindre datorer till vapen.

Jäkla idiot.

I-lands-pucko. Suck. Det rör sig om sex miljoner döda judar, och du anser att Hitler gjorde ett hjältedåd pga tekniken han banade väg för, så att du kan sitta och spela Snake på din mobil, och aktivera brödrosten med handkontroll.

Fint.

Bra tänkt.

Smart.

Lustigt, om det var ett skämt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jäkla idiot.

I-lands-pucko. Suck. Det rör sig om sex miljoner döda judar, och du anser att Hitler gjorde ett hjältedåd pga tekniken han banade väg för, så att du kan sitta och spela Snake på din mobil, och aktivera brödrosten med handkontroll.

Fint.

Bra tänkt.

Smart.

Lustigt, om det var ett skämt.

Hah, perfekt sagt, din gamle ordgnidare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jäkla idiot.

I-lands-pucko. Suck. Det rör sig om sex miljoner döda judar, och du anser att Hitler gjorde ett hjältedåd pga tekniken han banade väg för, så att du kan sitta och spela Snake på din mobil, och aktivera brödrosten med handkontroll.

Fint.

Bra tänkt.

Smart.

Lustigt, om det var ett skämt.

Frågan var inte vem jag tyckte mest om utan vem som betydde mest för världens framgångar eller liknande... Jag är mycket väl medveten om vad som hände i tyskland eftersom att jag varit på två studieresor till Birkenau samt Aushwitz. Plus att jag har arbetat med förintelsen som fördjupningsarbete i skolan.

Så kom inte och säg att jag ska tänka efter innan jag spottar ur mig något. Tänk själv istället. Utan krig hade vi inte kunnat sitta och kasta skit på varann över internet.

Det var i alla fall så jag förstod frågan i första inlägget. Även om jag blev lite konfunderad när jag hade läst titeln så fick jag det till att man skulle beskriva någon som gjort något som hjälpt mänskligheten framåt.

Och snälla säg inte att jag är rasist eller något för det här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Frågan var inte vem jag tyckte mest om utan vem som betydde mest för världens framgångar eller liknande... Jag är mycket väl medveten om vad som hände i tyskland eftersom att jag varit på två studieresor till Birkenau samt Aushwitz. Plus att jag har arbetat med förintelsen som fördjupningsarbete i skolan.

Så kom inte och säg att jag ska tänka efter innan jag spottar ur mig något. Tänk själv istället. Utan krig hade vi inte kunnat sitta och kasta skit på varann över internet.

Det var i alla fall så jag förstod frågan i första inlägget. Även om jag blev lite konfunderad när jag hade läst titeln så fick jag det till att man skulle beskriva någon som gjort något som hjälpt mänskligheten framåt.

Och snälla säg inte att jag är rasist eller något för det här.

Förstår fortfarande inte hur du resonerar. Krig, okej men varför just Stalin och Hitler? Är de de enda krigsförarna i modern tid? Men visst, utan Hitler som slaktade miljontals Judar och Stalin som slaktade fyra miljoner Kulaker, så skulle vi inte kunna sitta här framför datorn och skriva. Fan vad bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår fortfarande inte hur du resonerar. Krig, okej men varför just Stalin och Hitler? Är de de enda krigsförarna i modern tid? Men visst, utan Hitler som slaktade miljontals Judar och Stalin som slaktade fyra miljoner Kulaker, så skulle vi inte kunna sitta här framför datorn och skriva. Fan vad bra!

Men snälla P-C det ända jag vill komma fram till är att utan krig hade vi inte suttit här just nu.

Nej Hitler och Stalin är inte de enda men de som har haft mest inverkan jämte Busch och Saddam Hussein.

Spelar ingen roll hur många de dödade i den här frågan. Ok jag vet att det var fruktansvärt men det har ju ingenting med saken att göra.

Häng inte upp dig på saker. Move on.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...