Jump to content

Forum- låten


Siana
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 66
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu har jag skrivit klart texten. Bli inte besvikna om ni inte är med. Ta heller inte åt er av de en smula elaka texterna om er, jag var tvungen att HOW'a till det. Tror jag fick med de flesta som skrev i tråden. Utan ni som har för kluriga namn, exempelvis Moroni Family.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om ni skulle råka namna mig, vilkte ni inte behöver så nämn mig bara som Simpa, eller varför inte eXotic ? Då vet ingen vem ni pratar om :unsure:

Men skit i x_ _x, det låter bara fult mitt i en låt.

Ajdå, såg inte Sianas post ^^, , fast om jag nämns ändå så vet ni hur jag ska uttalas :)

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Väljer att hålla mig utanför låten eftersom att jag vet att det kommer skrivas något negativt, nedvärderande om mig. Så jag vill ej vara med.

Skulle JAG säga något negativt om dig? Nej nej, jag gillar dig ju!

P-C, tycker det bara känns roligt att så många vill vara med. ^_^

Redigerad av HOWHOW
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men kan alla bara hålla käften?! Detta är ju nästan värre än GTAsajten - The Game där det fylldes 24 sidor första kvällen med 'KAN JAG FÅ VA MEEE?' MWAH!

'Kan ni nämna mig?' 'NEJ MIG!' 'Jag skulle gärna vilja vara med  ^_^  :P  ^_^  :D  :rolleyes:  :rolleyes:  :rolleyes: '

Duh..

Jag kommer plocka med lite olika medlemmar, men jag vill inte göra någon missnöjd, så om ni vill vara med, eller om ni inte vill vara med är det viktigt att ni skriver det här så ni inte gnäller på mig sen.
Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...