Jump to content

Foto tävling v5


 Share

Recommended Posts

Man kan tweak man cykel skoter ochså

Hmm, det där var lite rörigt men jag tror jag förstod dig. I princip så kan man ju säga att tweak betyder "att trimma". inte ordagrant, men.. jaa, ni vet vad jag menar.

Men nu till saken: Jag har skaffat ett bidrag! ^_^

Silentwhisper funkar visst inte ikväll, så jag får lägga upp bilden här istället. Sorry, men det är inget jag kan rå för :)

Respekt. Ny sida.

post-31-1143317473_thumb.jpg

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 77
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det har jag väl inte :)

Sluta!!

Nu blir jag ledsen!!

dålig stil av en admin att anklaga

Sorry, det var inte min avsikt. Jag trodde först att du hade kopierat bilden direkt ur trailern där just den scenen visas men jag antar att du har kört uppdraget själv och fotat. ^_^

Men jag håller med oscarw_89, tycker inte att man ska få använda bilder från filmsekvenser.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hoppar av ...

Skickade in datorn till lagning, tillsist gick den nämligen bara att köra i felsäkert läge och knappt då också. Dessutom så brukar ju allt ligga på c, right. Mitt ligger på D. Dvs hela system32 och hejfaderittan e omplacerat på D istället för C. xD

Jaja, en vecka utan skaplig dator, denna jag har nu är en kass 98 (om ni undrar hur jag kan skirva.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sorry, det var inte min avsikt. Jag trodde först att du hade kopierat bilden direkt ur trailern där just den scenen visas men jag antar att du har kört uppdraget själv och fotat. :P

Men jag håller med oscarw_89, tycker inte att man ska få använda bilder från filmsekvenser.

Hmm...håller med om att det är ganska lamt gjort, men det kan ju va lite sent nu att ändra på det så... :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Quad, vad säger vi, ska det bli en tävling nu eller inte? Det vore skoj, även fast vi inte är så många deltagande.

Jag förstår om det har känts lite trist att hålla i det här p.g.a lågt intresse och folk som inte lämnar in bidrag och så, men jag tycker inte det är värt att ge upp än! Vem vet, rätt som det är så kommer kanske något tema som jättemånga vill vara med på.

kände mig bara tvungen att säga det, så att du inte tappar hoppet :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...