Jump to content

Kommentera nyheterna


Ballena
 Share

Recommended Posts

Hej

För drygt ett år sedan slutade funktionen "kommentera" på nyhetssidan at fungera och ni lovade att den skulle repareras. Jag tycker det är trevligt om man kan få säga sin åsikt om en nyhet och ser detta som en STOR brist på gtasajten. Jag hoppas andra saknar funktionen och att någon fixar till den.

Tack för mig.

Ja så ja kan klaga på allt och alla som en gammal gubbe och sedan säga förlåt och ladda ner moddarna 5 gånger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon gång kommer det väl, men jag saknar faktiskt också kommentarsystemet. Det var mycket trevligt, men som sagt så blev det rörigt och väldigt "off-topic" för det mesta. Jag skulle kunna hjälpa till genom att vara moderator för det om det behöves.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon gång kommer det väl, men jag saknar faktiskt också kommentarsystemet. Det var mycket trevligt, men som sagt så blev det rörigt och väldigt "off-topic" för det mesta. Jag skulle kunna hjälpa till genom att vara moderator för det om det behöves.

Jaha så du vill vara admin, nån mer som skulle vilja vara admin??

Byt ut admin mot moderator och... volia!

Nej men ... Hultan avgör, det blir bäst. ^^

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...