Jump to content

Bokrea!


okka
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Dåligt utbud i år. Har bara införskaffat en bok sedan rean började. "Muren" av Sartre. Känns ganska meningslöst att köpa nya böcker ... jag har ett 30-tal böcker som jag inte har fått chans att börja läsa ännu.

Ett par timmar extra om dygnet, skulle inte skada. På så vis skulle de som har problem med att leva inom ramarna av klockornas tempo faktiskt få något gjort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte kanske in handla Manga fast de beror ju på , har inte så mcyket pengar men de e roligt att läsa..

Jag läser/Läst Dragon ball , One Piece.. :lol:

Samma här, manga är de bästa serierna som finns.

I alla fall så håller jag på och läser Drakryttaren just nu.

Sedan ska jag gå över till Eragon.

Båda två drakböcker ^^,

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grymt bra böcker, har läst I Cirkelns Mitt och da Vinci-Koden nu, satt uppe länge inatt och plöjer igenom Änglar & Demoner. :lol:

Håller med, läste alla böckerna förra året och det är verkligen några av de bästa böckerna man läst.

De böckerna jag införskaffade: "Grisfesten av Leif GW Persson", "De skinande av David Eddings", "Främlingarna av Olov Svedelid", "Bara du kan rädda mänskligheten av Terry Pratchet" och tills sist, "Goda Omen av Terry Pratchet".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Naw, så kul att ni har saknat mig :lol:

Jag kommer iallafall inte att fara ngnstans på ett tag nu som jag vet och jag ska försöka att vara lite mer aktiv, bara fr din skull :lol:

Yay! Fortsätt att ha sexiga bilder på Lindsay i din signatur också. Men inga fräkniga bröst för mig, tack. Whoopsie, nu gled vi off- topic.

Mi scusi.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...