Jump to content

GTA Sweden TC


oscarw_89
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
Nej, inte GTA: Sweden TC-betan.

Ja GTA Sweden Total Convertion - Not Total Convertion Varberg Teaser At Angels Pine In San Andreas kan alla ladda ner... Till priset av att jag stoppade in lite reklam till modarkviet.se och reenter.inc.se i några skylt fönster typ...

Den är väll till för att visa lite vad jag (och fredde) kan göra och för att kanske locka fler till modarkivet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja GTA Sweden Total Convertion - Not Total Convertion Varberg Teaser At Angels Pine In San Andreas kan alla ladda ner... Till priset av att jag stoppade in lite reklam till modarkviet.se och reenter.inc.se i några skylt fönster typ...

Den är väll till för att visa lite vad jag (och fredde) kan göra och för att kanske locka fler till modarkivet.

Smart! ^_^

Du har kommit på ett bra easter egg får jag säga! :)

Lova inte berätta för utestående!

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja GTA Sweden Total Convertion - Not Total Convertion Varberg Teaser At Angels Pine In San Andreas kan alla ladda ner... Till priset av att jag stoppade in lite reklam till modarkviet.se och reenter.inc.se i några skylt fönster typ...

Den är väll till för att visa lite vad jag (och fredde) kan göra och för att kanske locka fler till modarkivet.

Hm. Så när denna mod släpps kommer det kräva att folk har postat 60 gånger på erat forum? Visst, ganska bra grej, dock så kommer modden nog att läcka ut sen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm. Så när denna mod släpps kommer det kräva att folk har postat 60 gånger på erat forum? Visst, ganska bra grej, dock så kommer modden nog att läcka ut sen.

Är du dum eller är du dum? Du måset svara på frågan!

(nej du har nog missuppfattat det hela lite)

60post regeln gäller på alla beta releaser och de delar vi bar ut till "insatta" och "riktiga fans", m.m. och tar emot feedback

Sedan när vi har en hyffsat säker och förhoppnings vis nästan buggfri grej att släppa så kommer vi att dela ut det till allt och alla.

TC:n tror jag att jag ska dela ut via bittorent med i en färdig installlerad verion för vissa tycker att det är svårt att installera den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...