Jump to content

GTA Sweden TC


oscarw_89
 Share

Recommended Posts

Ok jag har då startat ett litet story-team till Gta-Sweden och storyn ska vara med i Oscarws mod. Och vi behöver minst 2 personer till teamet som kan mission koda. Det dröjer nog ett tag innan oscarw är färdig så det är ingen brådska.

Säg inte det :lol:

Jag kan ju släppa en beta till mission teamet med typ alla vägar och de vilktigaste grejerna...det e så tråkit att exportera (framför allt texturerna) fast jag ska se om en snubbe på gtatools kan lägga till en funktion till TXDWorkshop som gör att man kan importera massa filer på en gång. Hoppas att det går å fixa. då skulle textur exporteringen ta 1% av tiden det tar nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säg inte det :lol:

Jag kan ju släppa en beta till mission teamet med typ alla vägar och de vilktigaste grejerna...det e så tråkit att exportera (framför allt texturerna) fast jag ska se om en snubbe på gtatools kan lägga till en funktion till TXDWorkshop som gör att man kan importera massa filer på en gång. Hoppas att det går å fixa. då skulle textur exporteringen ta 1% av tiden det tar nu.

Soft! Men är det typ folk i spelet då? Eller är alla sakerna som är med i Gta-sweden betan med i ditt TC?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Soft! Men är det typ folk i spelet då? Eller är alla sakerna som är med i Gta-sweden betan med i ditt TC?

Människor tror jag att man kodar in genom mission kodning så det blir la deras jobb :lol: . Jag kommer även själv att läsa på lite på ämnet. Ska också försöka fixa så att det åker runt bilar på gatorna.

EDIT: **historia**

Funderar på att göra en flash grej om modden.

Redigerad av oscarw_89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...