Jump to content

GTA Sweden TC


oscarw_89
 Share

Recommended Posts

Är det någon som vill sponsra projektet?

För 20kr får man en reklamskylt med valfritt motiv i modden.

För 50kr för man 10 reklaskyltar.

För 100kr får man ett större hus/skyskrapa/fabrik.

Är det något annat du vill ha så fråga.

Säg till här om ni vill ha med något sådant i spelet.

Severdigheter är gratis om du inte vill att det ska stå ditt namn på :) eller liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som vill sponsra projektet?

För 20kr får man en reklamskylt med valfritt motiv i modden.

För 50kr för man 10 reklaskyltar.

För 100kr får man ett större hus/skyskrapa/fabrik.

Är det något annat du vill ha så fråga.

Säg till här om ni vill ha med något sådant i spelet.

Severdigheter är gratis om du inte vill att det ska stå ditt namn på :lol: eller liknande.

:wub:

Sponsra!? Haha!!

Aja, jag kan hjälpa dig lite med hus osv om du vill, vi snackade ju om det för ett tag sen, men jag har formaterat datorn så nu är staden borta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som vill sponsra projektet?

För 20kr får man en reklamskylt med valfritt motiv i modden.

För 50kr för man 10 reklaskyltar.

För 100kr får man ett större hus/skyskrapa/fabrik.

Är det något annat du vill ha så fråga.

Säg till här om ni vill ha med något sådant i spelet.

Severdigheter är gratis om du inte vill att det ska stå ditt namn på :wub: eller liknande.

Hahaha! Jag tror inte nån kommer att göra det :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som vill sponsra projektet?

För 20kr får man en reklamskylt med valfritt motiv i modden.

För 50kr för man 10 reklaskyltar.

För 100kr får man ett större hus/skyskrapa/fabrik.

Är det något annat du vill ha så fråga.

Säg till här om ni vill ha med något sådant i spelet.

Severdigheter är gratis om du inte vill att det ska stå ditt namn på :P eller liknande.

Eller så gör ni bara en reklamskylt och postar upp den här :huh::wub:

(b=bredd ; h=höjd)

Den ska vara: B 512 H 256 eller B 256 H 128.

Kan ta emot andra storlekar också men då ändrar jag de själv.

Note om er reklam bild blir ihop tryckt på nilden måste de inte bli det i spelet eftersom jag kan dra ut texturerna till modellen.

Låt reklamen spröda!! -_-

Ps. gör saker som är kul.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är ni snåla eller han använder sin fritid för att göra en mod som ni kan ha kul med och ni kan inte sponsra med några kronor.

oscarw_89: du skulle kunna göra så man kan betala med telefonen via sms olika belopp, det fans så man kunde göra en sån tjänst gratis någonstans har jag för mig. :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Är ni snåla eller han använder sin fritid för att göra en mod som ni kan ha kul med och ni kan inte sponsra med några kronor.

oscarw_89: du skulle kunna göra så man kan betala med telefonen via sms olika belopp, det fans så man kunde göra en sån tjänst gratis någonstans har jag för mig. :teehee:

Jag hittade en sådan sida för länge sedan, men eftersom jag inte hittar den igen tänkte jag använda Paypal.

EDIT: tror jag hittade den http://www.mosms.com/se/login.php

EDIT2: Måste vara 18, orka. E 17

EDIT3: + att Den reella vinsten för kunder på MO-SMS (efter avdragen provision till MO-SMS och mobiloperatören)

För ett inkommande 5 kronors meddelande tjänar kund på MO-SMS 2.58 kr inkl moms / meddelande (2.07 kr ex moms)

För ett inkommande 10 kronors meddelande tjänar kund på MO-SMS 5.65 kr inkl moms / meddelande (4.52 kr ex moms)

För ett inkommande 15 kronors meddelande tjänar kund på MO-SMS 8.71 kr inkl moms / meddelande (6.97 kr ex moms)

För ett inkommande 20 kronors meddelande tjänar kund på MO-SMS 12.03 kr inkl moms / meddelande (9.63 kr ex moms)

För ett inkommande 25 kronors meddelande tjänar kund på MO-SMS 15.16 kr inkl moms / meddelande (12.13 kr ex moms)

För ett inkommande 30 kronors meddelande tjänar kund på MO-SMS 18.28 kr inkl moms / meddelande (14.63 kr ex moms)

För ett inkommande 40 kronors meddelande tjänar kund på MO-SMS 24.55 kr inkl moms / meddelande (19.64 kr ex moms)

För ett inkommande 50 kronors meddelande tjänar kund på MO-SMS 30.80 kr inkl moms / meddelande (24.64 kr ex moms)

Redigerad av oscarw_89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är ni snåla eller han använder sin fritid för att göra en mod som ni kan ha kul med och ni kan inte sponsra med några kronor.

oscarw_89: du skulle kunna göra så man kan betala med telefonen via sms olika belopp, det fans så man kunde göra en sån tjänst gratis någonstans har jag för mig. :P

Men duh..

Vem gör inte det då? :o

Redigerad av Glockalnet
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...