Jump to content

GTA sajten SUGER!


tojo909
 Share

Recommended Posts

Mmm sen NÄR är det en enskild person som bestämmer vad som är populärt eller inte? du kan ju knappast bestämma vad som är populärt genom att utgå ifrån dig sj, när ja sa att det andra forumet (va fan det nu heter) var opopulärt utgick jag ifrånb att det BARA hade 13 användare och dämed kan inte speciellt många vara interiserade av vara medlem där och på så sätt är det forumet inte populärt?

Om den är nån som är en idiot är det ju du som tror att alla saker som du gillar är populära, jag utgår från fakta och du utgår ifrån.............................. ja inte fan vet ja, dig själv?

Jag kan inte se vart jag säger att allt jag tycker eller gillar är det mest populära...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det kan ju inte vara så att han bara råkade se honom. Nej nej, det är ju omöjligt nu när de inte bor långt ifrån varandra.

Minns du verkligen inte tråden där han beskrev hur hans föräldrar var, och att dom hade någon grön bil?

Om jag hittade den skulle jag länka genast ... någon som vill hjälpa mig?

@ Mr tobbe

trivsel trivseln subst.

känsla av att man trivs

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Minns du verkligen inte tråden där han beskrev hur hans föräldrar var, och att dom hade någon grön bil?

Om jag hittade den skulle jag länka genast ... någon som vill hjälpa mig?

@ Mr tobbe

trivsel trivseln subst.

känsla av att man trivs

Tror att hultan tog bort de. Ska se i datorn om jag har screenshots.

EDIT;

Hittade inget i min dator. Antar att de ligger på webbservern, får kolla senare.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...
Hade han velat ha hjälp hade väl du varit den första som stod där och slickade :o

Men ditt satans aberonk, hur ska du ha det?..

Du skulle ju sticka till Finland med dina påhittade vänner och komma tillbaka 2008?, men ändå ränner du rundor här och bumpar trådar som är ett år gamla?..

Nej du, gå och gör slag i saken, hoppa från din jävla bro.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...