Jump to content

GTA sajten SUGER!


tojo909
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kan ni inte fatta en sak, Tobbe är inte farlig, Jag var aggresivt emot honom i Oktober, Jag bad folk spamma sönder hans forum, Dumt av mig

Att han gärna vill vara ägare av GTASajten är en sak, Vem skulle inte vilja vara det då? Han är aktiv, skriver bra nyheter och är goddamnfuckingjävlaupinmyass schysst

Sluta klanka på honom

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan ni inte fatta en sak, Tobbe är inte farlig, Jag var aggresivt emot honom i Oktober, Jag bad folk spamma sönder hans forum, Dumt av mig

Att han gärna vill vara ägare av GTASajten är en sak, Vem skulle inte vilja vara det då? Han är aktiv, skriver bra nyheter och är goddamnfuckingjävlaupinmyass schysst

Sluta klanka på honom

Bra att någon tycker om honom.

Han lär behöva det stöd han kan få. -_-

Försök inte få oss att känna sympati. Killen är rubbad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hhoho hans forum har 13 användare, den sajten kan ju inte va lika poppis som denna, vilket betyder att denna e bättre

Jag säger inte motsatsen, snarare tvärtom. Men att en sak är mer "poppis" än en annan betyder inte att den är bättre... 50 Cent är det första som ploppar upp för det första när folk tänker på hiphop idag, och han är mest "poppis" inom rapscenen idag. Är han den bästa rapparen hittills då?

Heh... skulle inte tro det. Men du resonerar väl som en 14is antar jag.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan ni inte fatta en sak, Tobbe är inte farlig, Jag var aggresivt emot honom i Oktober, Jag bad folk spamma sönder hans forum, Dumt av mig

Att han gärna vill vara ägare av GTASajten är en sak, Vem skulle inte vilja vara det då? Han är aktiv, skriver bra nyheter och är goddamnfuckingjävlaupinmyass schysst

Sluta klanka på honom

Han sitter och säger att han ska ta över GTAsajten och att Hultenius kommer ångra sig sen. Plus en gång så har han hotat hultenius genom att säga att han vet vem hans föräldrar är och vad hans föräldrar har för bil...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag säger inte motsatsen, snarare tvärtom. Men att en sak är mer "poppis" än en annan betyder inte att den är bättre... 50 Cent är det första som ploppar upp för det första när folk tänker på hiphop idag, och han är mest "poppis" inom rapscenen idag. Är han den bästa rapparen hittills då?

Heh... skulle inte tro det. Men du resonerar väl som en 14is antar jag.

Mmm och du resonerar som min gammla mormor gör. Om populära saker inte var bättre varför är det då fler som använder dom? och ja hur blir man känd om man inte är bra? om han nu blivit så bra som han är så måste han ju vara bland dom bästa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mmm och du resonerar som min gammla mormor gör. Om populära saker inte var bättre varför är det då fler som använder dom? och ja hur blir man känd om man inte är bra? om han nu blivit så bra som han är så måste han ju vara bland dom bästa.

Och du resonerar som en idiot. Du sa att den/det populäraste är det som är bäst. Inte en av dom bästa. rofl

Hur man blir känd utan att vara bra? Nu ska vi se... amy diamond... darin... playahead... lunarstorm... iron maiden(hej brodd)... o.s.v...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men ni förstår ju att sebbe68 har en poäng. Ni kanske inte tycker att de populäraste är de bästa, men det är faktiskt flest personer som tycker att de populära är bäst, eftersom dom är populärast just eftersom de har mest fans.

Vad ni tycker är en annan sak..

Eller för att de lyssnar på NRJ och The Voice och andra grejer. Många vet inte bättre än att lyssna på det som spelas på radio eller ligger högt upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och du resonerar som en idiot. Du sa att den/det populäraste är det som är bäst. Inte en av dom bästa. rofl

Hur man blir känd utan att vara bra? Nu ska vi se... amy diamond... darin... playahead... lunarstorm... iron maiden(hej brodd)... o.s.v...

Mmm sen NÄR är det en enskild person som bestämmer vad som är populärt eller inte? du kan ju knappast bestämma vad som är populärt genom att utgå ifrån dig sj, när ja sa att det andra forumet (va fan det nu heter) var opopulärt utgick jag ifrånb att det BARA hade 13 användare och dämed kan inte speciellt många vara interiserade av vara medlem där och på så sätt är det forumet inte populärt?

Om den är nån som är en idiot är det ju du som tror att alla saker som du gillar är populära, jag utgår från fakta och du utgår ifrån.............................. ja inte fan vet ja, dig själv?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...