Jump to content

Sämsta film genre?


BroDD
 Share

Vilket är SÄMST?  

70 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Jag pratar inte om hur många filmer och serier. Jag pratar om dem skulle mötas i en fight. Chuck Zito slog ner Jean Claude van damme för några årsen. Ett slag och ner i golvet.

Och?

Vi snackar film. Vi snackar DÅLIGA filmer. Vi snackar smörja som Chuck Norris har vart med i.

Hans smörja slår alla med hästlängder. Även Segal och Van Damme skit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Om det hade varit en omröstning om bästa genren hade jag undrat varför porr inte är med. Är förövrigt en jävla massa genrer borta. Gammal tråd, jaja, men ändå. Sci-fi är bra. Fantasy är bra. Komedi är bra. Skräck är bra. Action är bra. Beror väl helt och hållet på filmerna i sig, att säga att en hel genre suger är ganska svårt (det är lätt, men man bör inte säga det förrän man har sett alla filmer i hela världen). Romantiska komedier brukar dock vara något jag inte gillar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Science Fiction, därför att den mesta SF:en suger, förutom Star Wars i princip

2. Skräck, därför att jag inte gillar att bli rädd. Å andra sidan finns det ju annan skräck som jag gillar, gore-filmer och så vidare.

Röstade dock på skräck. Look at me, I'm different!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...