Jump to content

Din allra största rädsla?


Kebab
 Share

Recommended Posts

Men okkish! Alla vet ju att andar är snälla! Nu blir det aga!  ^_^

Justja! Himmelen de kom till är ju ett paradis! Naiv lycka!

Men vänta lite *intar detektivspose* - de NEKADE ju ljuset, så därför kom det aldrig IN i detta paradis; därav en sorts agression. Hmm...

pKz - värst vad du dömer mig. Läser du inte vad jag säger, människa? Jag behöver inte alls några hyperkonkreta bevis, jag tror bara inte på andar. Fuck-a-doodle-doo!

Jag går visst utanför dörren, vilket du däremot inte verkar göra (om vi nu ska starta ett banalt ordkastarkrig), din jäkla webcamkorttagare-dagarna-i-ända-idiot. Påstod jag inte nyss (och ett flertal andra gånger) att jag är väldigt öppen - nästintill kristen? Är det verkligen vad du kallar bevis? Bara för att jag inte tror på en hormonstin grabb som sitter hemma och snackar om katters klockor på vinden som kommer med "bevis" och snackar en massa jota om ekoplasma och all annan skit hans föräldrar har tuttit i honom (eller som han läst sig till på en hemsida med trevliga spökfoton, skapade för att skrämma skiten ur sådana överkänsliga (fear the w ord) människor som just honom).

Jag tror på det ena, du tror på det andra. Det är vad jag kallar stämning. Kan du snälla sluta vara på mig?

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 117
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

pKz - värst vad du dömer mig. Läser du inte vad jag säger, människa? Jag behöver inte alls några hyperkonkreta bevis, jag tror bara inte på andar. Fuck-a-doodle-doo!

Jag går visst utanför dörren, vilket du däremot inte verkar göra (om vi nu ska starta ett banalt ordkastarkrig), din jäkla webcamkorttagare-dagarna-i-ända-idiot. Påstod jag inte nyss (och ett flertal andra gånger) att jag är väldigt öppen - nästintill kristen? Är det verkligen vad du kallar bevis? Bara för att jag inte tror på en hormonstin grabb som sitter hemma och snackar om katters klockor på vinden som kommer med "bevis" och snackar en massa jota om ekoplasma och all annan skit hans föräldrar har tuttit i honom (eller som han läst sig till på en hemsida med trevliga spökfoton, skapade för att skrämma skiten ur sådana överkänsliga (fear the Håller med till 100%!) människor som just honom).

Jag tror på det ena, du tror på det andra. Det är vad jag kallar stämning. Kan du snälla sluta vara på mig?

Du behöver inte skriva en novell, du behöver inte heller börja säga saker som inte har ett piss med topicen och göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du behöver inte skriva en novell, du behöver inte heller börja säga saker som inte har ett piss med topicen och göra.

Varför inte? Rädd att inte kunna svara?

Så egentligen har det med tråden att göra, då. Heho. Indirekt, lite sådär fint.

Jag gillar hur du (försöker) vända min kunskap emot mig. Suck.

Editation.

Epix - tjoho, sant.

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men upptäck andar! Sök på google. Far till England! Gå runt på slotten och överallt. Whatever. Gör något! Jag har rätt så är det bara och jag tycker att alla här ska acceptera att andar existerar. Ta er ut I världen om ni inte tror på det.

Lika bra att inse att jag har rätt!! ^_^

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...