Jump to content

Din allra största rädsla?


Kebab
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 117
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag är lite skraj för döden... Tänk om man dör och hamnar i nåt jävla goddag yxskaft-ställe...

"Äntligen är jag i himlen! Nu ska det vara bitches n' hoes och Hennesay hela dagarna!"

"Vi har bara lådvin och skabbiga gothskator. Enjoy..."

"Nigga, whut? Suck on my nine!"

Då vill man ha pengarna tillbaka... Orka leva en jävla massa år här för att hamna på nåt sketet moln där allting helt enkelt suger...

Annars är jag skraj för höjder, djur med långa ben, okopplade hundar som skäller, djur med långa ben som kan hoppa och springer snabbare än jag själv, berusade/korkade människor med vapen samt vatten och allt som finns däri.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är lite skraj för döden... Tänk om man dör och hamnar i nåt jävla goddag yxskaft-ställe...

"Äntligen är jag i himlen! Nu ska det vara bitches n' hoes och Hennesay hela dagarna!"

"Vi har bara lådvin och skabbiga gothskator. Enjoy..."

"Nigga, whut? Suck on my nine!"

Då vill man ha pengarna tillbaka... Orka leva en jävla massa år här för att hamna på nåt sketet moln där allting helt enkelt suger...

Annars är jag skraj för höjder, djur med långa ben, okopplade hundar som skäller, djur med långa ben som kan hoppa och springer snabbare än jag själv, berusade/korkade människor med vapen samt vatten och allt som finns däri.

Du behöver inte vara rädd för döden. Går du mot ljuset kommer allt att ordna sig.

Mja, du fattar då du dör. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du behöver inte vara rädd för döden. Går du mot ljuset kommer allt att ordna sig.

Mja, du fattar då du dör. ^_^

Men sluta för i helvete.. Nu börjar jag bli less på dig och ditt latjolajban!

SÄG 3 konkreta bevis på att dett finns ett jävla ljus att gå emot. Att folk säger det som har varit med om en nära-döden-upplevelse säger ingenting och är inte ett bevis. Oppe, där försvann nyss ditt enda och "bra" bevis.

Gå och dö om du så gärna vill bli ett soöke eller se ett jävla ljus. Har du varit utanför ditt hus någongång?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men sluta för i helvete.. Nu börjar jag bli less på dig och ditt latjolajban!

SÄG 3 konkreta bevis på att dett finns ett jävla ljus att gå emot. Att folk säger det som har varit med om en nära-döden-upplevelse säger ingenting och är inte ett bevis. Oppe, där försvann nyss ditt enda och "bra" bevis.

Gå och dö om du så gärna vill bli ett soöke eller se ett jävla ljus. Har du varit utanför ditt hus någongång?

Börja läsa böcker se filmer och plugga?

Du är bara sur för att jag har rätt. Du får själv se då du dör.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Börja läsa böcker se filmer och plugga?

Du är bara sur för att jag har rätt. Du får själv se då du dör.

Haha, fyfan va dåligt argument, det bästa du hade att komma med ?

Så kan jag också säga till folk i en diskussion; börja läsa böcker.

Böcker om bamse som du då eller?

Sedan tror jag inte att man lär sig om spöken i plugget, eller snarare - det vet jag att man inte gör!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, fyfan va dåligt argument, det bästa du hade att komma med ?

Så kan jag också säga till folk i en diskussion; börja läsa böcker.

Böcker om bamse som du då eller?

Sedan tror jag inte att man lär sig om spöken i plugget, eller snarare - det vet jag att man inte gör!

Sanningen är att jag kortfattade mig extremt mycket och tog inte ut något. Kanske en anning dumt, men du fattar nog varför. Inte mer offtopic. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att ändtarmen skulle glida ur. SMÄRTA! Så intensiv smärta att man hjärnan inte klarar av den, får en blodpropp, och... Man dör. Dock är det liten chans att man råkar trycka/dra ut ändtarmen. Men jag rekommenderar inte analsex.

Ho- hum.

Hm, "undvik analsex": in what way? Rädd att 'ze thing' ska fylla ut ändtarmen - dvs. får den 'påträdd' - för att sedan, då man drar ut 'ze thing', råkar dra ut hela ändtarmen i form av en slang på en pinne?

Jag håller med dig. Aj. (Ännu) ett skäl att inte stoppa in saker där bak, I guess.

Cyprez: du vet redan vad jag har sagt om din naiva bild på livet, och dina "äh, jag har rätt, du kan inte motbevisa det"-kommentarer (och dess idioti), så jag orkar inte ta det igen. Men om du vill kan jag länka så får du allt se =) (Komiskt nog svarade du aldrig på den heller, hm...)

Kattälskaren: du är, om möjligt, ännu värre, ja.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men om du vill kan jag länka så får du allt se =) (Komiskt nog svarade du aldrig på den heller, hm...)

Då kommer han terroristera dig med spöksidor och divers. keffa sidor via PM.

Sedan sidan som du skickar kommer ha att ta avstånd ifrån och säga att det bara är spekulationer och ljug alltihiopa. Så skippa det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En annan rädsla slog mig precis - rädslan för kärnvapenkrig. Det är bara en tidsfråga tills bajsbomberna faller över oss. Hujedamig, tacka vet jag fågelinfluensan. Via den dör man åtminstånde mer värdigt som människa än om man får en jävla bomb upp i örat.

Cyprez: Ju ar lajk te bigest fol ån örth. Ter is no spirits år gosts, plis understand tat, ajgt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...