Jump to content

GRIMs Weapon Pack Volume III


GRIM(back
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 132
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Inget äkta GTA fan som inte har SA installerat :wub:

Har nog funderat på att tanka vapnen, men det är

men det fattas ett Jag och ett R åp orka

Jävla synd att Grim blev bannad :lol:

Har formaterat precis :ph34r:

Japp, de va synd, men han finns ju på andra forum som jag är regad på, så jag behöver inte sörja :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Han har varit på på gränsen till ban i över att halvår innan det.

Ok, vet att detta skrevs för ett tag sen, men jag kom att tänka på en sak. Kan detta vara vad som hände:

Grim är rolig och duktig på att göra moddar. Han har lite "vass" humor ibland, men de är rolig. Tydligen så har han "varit på gränsen i ett halvår" och du ville bli av med honom, så du provoserade honom genom att skicka den där bilden med kebabsåsen eller vad det nu var i hopp om att han skulle bli arg och svara drygt så att du kunde banna honom? Får jag medalj nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, vet att detta skrevs för ett tag sen, men jag kom att tänka på en sak. Kan detta vara vad som hände:

Grim är rolig och duktig på att göra moddar. Han har lite "vass" humor ibland, men de är rolig. Tydligen så har han "varit på gränsen i ett halvår" och du ville bli av med honom, så du provoserade honom genom att skicka den där bilden med kebabsåsen eller vad det nu var i hopp om att han skulle bli arg och svara drygt så att du kunde banna honom? Får jag medalj nu?

Det lär du få. >_<

Så duktig du har varit!

--

Kommer han släppa ett till pack?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Stellhell gjorde ju iof rätt när han bannade honom , men han skulle inte ha sagt nåt om hans mamma.

Vafan, om man slår på någon kan man ju inte förvänta sig att den personen ska ligga still och ta emot utan att göra något tillbaka.

Det vbar någon moderator som skrev att man inte kan få immunitet bara för att man kan lajja i något 3d-program, men man borde fan inte få någon jävla immuntitet bara för att man är moderator! Stellhell förtjänar varning som fan för personangrepp.

Det sista stycket var inte riktat mot någon förutom stellhell.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...