Jump to content

GRIMs Weapon Pack Volume III


GRIM(back
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 132
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Asså... jag tror du (grim) har skrivit fel i INSTALLATION filen som finns i Vol2...

det står att man ska öppna player men man ska ju öppna gta3?... vapnen finns inte i player.img... :)

EDIT: asså fan va störigt... nu ska jag spendera 30 minuter för att replaca alla jävla filer... LÖNT.... du kunde ju gjort en färdig GTA3.img fil....

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså... jag tror du (grim) har skrivit fel i INSTALLATION filen som finns i Vol2...

det står att man ska öppna player men man ska ju öppna gta3?... vapnen finns inte i player.img... :)

EDIT: asså fan va störigt... nu ska jag spendera 30 minuter för att replaca alla jävla filer... LÖNT.... du kunde ju gjort en färdig GTA3.img fil....

Oj, fan ska slå min beta testare ^_^

Nej hela img väger ca 1 gb och mitt pack väger ca 5 mb :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du GRIM as SNYGAG vapen!!!

En sak jag undrar över bara...

T.ex din usp, om man gämför med den vanliga pistolen som finns i spelet hur stor är skillnaden i pollys?

Alltså jag menar är dina vapen jätte mycket mer pollys än dom som är orginal?

Kan vara bra att veta för om dom är större än orginalen lär inte min dator palla dom xD

Du skulle ju kunna göra en unigefärlöig lista på hur stor skillnaden blir, eller?

annars du är nog den ende person jag sett som gör så bra vapen!

Rockstar skulle ju kunna anställa dig till nästa spel om dom gör något :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du GRIM as SNYGAG vapen!!!

En sak jag undrar över bara...

T.ex din usp, om man gämför med den vanliga pistolen som finns i spelet hur stor är skillnaden i pollys?

Alltså jag menar är dina vapen jätte mycket mer pollys än dom som är orginal?

Kan vara bra att veta för om dom är större än orginalen lär inte min dator palla dom xD

Du skulle ju kunna göra en unigefärlöig lista på hur stor skillnaden blir, eller?

annars du är nog den ende person jag sett som gör så bra vapen!

Rockstar skulle ju kunna anställa dig till nästa spel om dom gör något  :rolleyes:

Thx

Det är en viss skillnad SAs original vapen e på ca 100 polys min usp e på 800 polys.

men sa klarar det Lätt laggfritt, dom flästa bil och motorcykel moddar är ju minst på 80000 polys så mina vapen e ingenting för din dator kan jag tro... testa mina andra volumes och se sj :ermm:

Redigerad av GRIM(back
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...