Jump to content

GRIMs Weapon Pack Volume III


GRIM(back
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 132
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Äääh käft  :P

Tagga ner, fröken PMS.

oscarw och knattarna: Tycker ni på allvar att Grim ska få immunitet mot reglerna bara för att han kan lajja i 3D-program? Om man har en otrevlig attityd mot allt (vilket han hade) men råkar vara duktig på något betyder inte det att man står över alla andra. Så jävla löjligt... bra att Jesper har vettet kvar.

Låter tråden vara kvar för vidare diskussion om hans vapen, om ni vill klaga på att han blev bannad (och försök göra det på en högre nivå isf.), ta det via pm.

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kollade igenom han senaste topics

Det började med att StellHell skrev taskiga grejejr om grim personangrepp

och sånt, typ la upp en bild där det stod mmm grims mamma i kebab sås o sånt.

sen skrev grim typ något om hans haka att det såg ut som en rumpa så stellhell bannade honnom, Stellhell borde tåla lite sj tycker man, mesig moderator som inte tål sin egen medicin :P

Redigerad av Marge
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan hålla med om att Grimn hadde andledning att bannas men nu mot Grim(back var det ju bara onödigt. Tror fan att jag ska sticka också. Lägga upp min mod på en riktig GTA sida i stället.

Tycker att stellhell ska unbanna GRIM, för i bland får man tänka på mer än sig själv. Det skulle ju vara kul om GTA sajten (GTA mods) i alla fall kunde producera 5% av vad alla andra sidor gör... Nu har jag fasnat med repeat knappen på :P .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...