Jump to content

652 orsaker att tupac lever!?


makaveli7
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej, du gör det ofta, med måttligt korkat innehåll.

Vad jag syftade på var att man måste ha jävligt tråkigt om man skriver en sån där lista.

Absolut inte. Var kul att skriva den också. Känns mycket rätt att försöka få folk att tro på det rätta och inte tro på lögner som tex. att han blev Ihjälskjuten och dödad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni som inte tror att han lever, varför skriver nu att han är död fasst ni själva inte vet det? det är som jag säger att han lever och det är fakta. Men det är ju inte det. Men man kan alltid ha hopp och tro att han lever?

Men ska jag gå och ha hopp om att t.ex min farfar lever eller att Cliff burton lever?

Jag fattar inte att det kan vara så svårt att acceptera att han är död.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är bekräftat att dom är döda, och dom ligger i en grav, det gör inte Tupac... woohoo smart man kan vara.

Det är bekräftat att Tupac är död också.

Och hur vet du att han inte ligger i någon grav?

Han kan mycket väl ligga i en grav bara att dom inte säger var den är för dom inte vill ha massa spring där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är bekräftat att Tupac är död också.

Och hur vet du att han inte ligger i någon grav?

Han kan mycket väl ligga i en grav bara att dom inte säger var den är för dom inte vill ha massa spring där.

Ja, myndigheter och sånt säger det... även om polisen 1 år senare gav ut en belöning för den som hittade Tupac. Anslagen fanns, och det är dokumenterat. Och hur vet du motsatsen? Ingen har sagt att han är i en grav. Ingen. Tror du inte det läckt ut då eller...? Eller att ingen skulle ha sett hans gravsten? ...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men herregud! Acceptera bara att snubben är död!

Han var säkert jättebra och så... Men han är död... Hur mycket du än gråter dig till sömns om det så är han det.

Ge mig bevis så... har du några...? Nej. Så håll munnen stängd och släng tangentbordet tills du har det.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ge mig bevis så... har du några...? Nej. Så håll munnen stängd och släng tangentbordet tills du har det.

Han blev skjuten... Hur många gånger var det nu? I alla fall så blev han skjuten flertal gånger, och man brukar inte överleva sånt...

Det finns dessutom inga bevis på att han lever... Bara tomma spekulation och teorier.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han blev skjuten... Hur många gånger var det nu? I alla fall så blev han skjuten flertal gånger, och man brukar inte överleva sånt...

Det finns dessutom inga bevis på att han lever... Bara tomma spekulation och teorier.

Det finns inga bevis på att han e död heller, bara en historia

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...