Jump to content

Citat !


asshumla
 Share

Recommended Posts

Jag har inte heller slagigt någon. Jag tränar endå. Jag kan banka på dig om du vill. Du kan få ta min oskuld i knytnävar.

Try it ! :lol:

@Grim: Är inte det i Land of the Dead ? jag har för mig det ! :rolleyes:

"Sieg Heil !" citerar en gammal gubbe som bor på ett ålderdomshem nära där jag bor ! :ermm:

Den gubben påstås vara släkt med hitler ! Puttade undan hans rullator en gång för att han sa "Jävla inandrare !" åt mig o körde in i mig med rullatorn ! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 59
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Try it ! :lol:

@Grim: Är inte det i Land of the Dead ? jag har för mig det ! :ermm:

"Sieg Heil !" citerar en gammal gubbe som bor på ett ålderdomshem nära där jag bor ! :lol:

Den gubben påstås vara släkt med hitler ! Puttade undan hans rullator en gång för att han sa "Jävla inandrare !" åt mig o körde in i mig med rullatorn ! :lol:

Btw: Asshumla är du... huligan? För att du hade hobbyfighter i signaturen innan :rolleyes: ?

OnTopic: After i kicked youre as. Im gonna fuck it!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Btw: Asshumla är du... huligan? För att du hade hobbyfighter i signaturen innan  :rolleyes: ?

OnTopic: After i kicked youre as. Im gonna fuck it!

Nej, jag är en som hatar folk som hotar andra som är nära och kära(och när dom hotar mig !) så då buntar jag ihop dom, 1 slag på käften o dom ska åka i backen, det gör dom för mig !

EDIT: Citatet: "NI val bosiga pojkal igål !" Ett citat från nån chines/japan en dag efter vi hade varit där o skjutit raketer ! :ermm:

Redigerad av asshumla
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite Fear And Loathing-citat är ju aldig fel, Duke är mannen i min signatur:

Raoul Duke: I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Samoan. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?

Hitchhiker: Hell no.

Raoul Duke: I didn't think so. Because in spite of his race, this man is very valuable to me. Oh, shit. I forgot about the beer. You want one?

Hitchhiker: No.

Raoul Duke: How 'bout some ether?

Hitchhiker: What?

Raoul Duke: Never mind.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...