Jump to content

Citat !


asshumla
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 59
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Den enda som är kapabel att göra ett skönt citat utefeter alla dess regler är enligt mig Liam Gallahger, lite av en förebild för mig

On God: "If a guy suddenly appears before me with a big beard and locks and all that caper and performed some f***ing miracle, and then said to me, 'Liam, I am God' I'd say, 'Fair enough, it's a fair cop. I didn't believe in you but fair play, you've got me.' But until that day comes he can f*** right off."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjenare, det är jag som är Micke Persbrandt

- Micke Persbrandt

Jag kan göra vad jag vill! Jag är Micke Persbrandt

- Micke Persbrandt

Du önskar att du vore Micke Persbrandt inte sant?

- Micke Persbrandt

Pang på korvtjorren liksom

- Micke Persbrandt

Langa fram rökbiten ditt gamla horsar-poch

- Micke Persbrandt

Vad fan glor du på?

- Micke Persbrandt

Hallååå mommo

- Micke Persbrandt

Jag är världens största snortare

- Micke Persbrandt

Vaddå? Tror du att det är julafton eller? Ditt jävla poch!

- Micke Persbrandt

Slutsats: Micke Persbrandt = kungen.

Redigerad av Mahalo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det inte du som sa det?

Skriver ett citat ifrån dowie... Han skrev i tråden om skämtet om vad man ska göra för att hålla barn bort från våldet i San andreas:

jag har spelat spel enda sen Pacmans dagar och inte är jag besatt av att käka upp en massa spöken

Näj, det förekommer i remix-låten "Stig in och ta en cocktail - The Kent Finell Super mix" :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Magnus Uggla (1979) -

Ett till (MetoC7) - "Jag va bara 9 år då och lite liten så då bestämde jag mig för att ha ett barnsligt namn men igentligen vill jag heta kaninen karlson long ben mad.gif kan jag ändra eller"

Redigerad av Bobbo Viking
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Homer till lisa:

Homer: Feer är bara påhittade.. Som troll, spöken och eskimåer.

Men klassikern..

A woman is more lika a beer. They tast good, they look good, you have to step over your own mother just too get one *han dricker upp ölen* But you can´t stop at once, you wanna drink another woman *drar ut stolen*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är liten o klen din jävel, du har säkert aldrig ens slagit ngn, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ! ^_^

Citat från StellHell's gamla signatur "Om IQ mättes i skäggväxt skulle en get vara professor !" :wub:

Jag har inte heller slagigt någon. Jag tränar endå. Jag kan banka på dig om du vill. Du kan få ta min oskuld i knytnävar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...