Jump to content

Vill bara säga hejdå!


Vice.
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 69
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sista jag skriver nu innan jag sticker till Thailand. Vi åker imorgon 14:30 (och ja, jag är fortfarande stel av skräck. Hatar, hatar, hatar och hatar ännu mer att flyga) från Köpenhamns flyplats Kastrup.

Vi landar hemma igen 22/2. Så 23 är jag väl aktiv igen.

"Möt forumiten" kommer tyvärr att få ligga nere under tiden jag är på semester. Har funderat på lösa det på något annat sätt men tycker att det blir bäst så här. (Kanske lite odemokratiskt, sorry.)

Men oroa er inte, helt klart att jag kommer tillbax. :unsure: (försöker antagligen övertala mig själv mer än er. hehe...)

Kanske får tillfälle att slinka in på ett Internet kafé i Bankok, men vi får se. Annars är jag tillbax i Februari som sagt. Ska lägga upp bilderna vi tar på forumet när jag kommer hem.

Ha en bra fortsättning på det nya året alla forumiter.

/Vice.

Okok cya, men var du med i katastrofen så du ska dit på minnes stund eller?

ett av mina ex's syrra dog tyvär där så hon har ochså varit där nyss

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

CurunirOfValinor: tar det har sa vi inte gar offtopic.

Joda det gjorde jag. hall pa att do av skrack nar planet lyfte. Men det la sig efter ett tag. Har istallet angest for hemresan. surt om det skulle knasa pa hemvagen...

Det varsa med resan var att det var omojligt att sova. Det var en massa konstiga ljud hela tiden o jag satt som pa spikar.

Det positiva var att jag hade bokat oss som studeradnde. (jag laser en kurs pa komvux sa det var ok at boka som student o pa sa sett fa det biligare) sa nar vi kom till flygplatsen fragade de om vi kunde tanka oss att aka 5 timmar senare istallet for planet var overbokat. Vi har ju inte bratt eftersom vi var studenter tyckte de.

Och som kompensation fick vi 300 euro var (c:a 2500skr) :D:)

GRIM(back: Trakigt att hora. Vi har varit en vecka i bankok o snart 2 i koh schang. skall ner till phuket nasta vecka. Har hot att det fortfarande byggs mycket dar men mycket skall vara aterstallt.

Ha en fortsatt trevligt ar alla forumiter. Ses i Februari!!!!

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

CurunirOfValinor: tar det har sa vi inte gar offtopic.

Joda det gjorde jag. hall pa att do av skrack nar planet lyfte. Men det la sig efter ett tag. Har istallet angest for hemresan. surt om det skulle knasa pa hemvagen...

Det varsa med resan var att det var omojligt att sova. Det var en massa konstiga ljud hela tiden o jag satt som pa spikar.

Det positiva var att jag hade bokat oss som studeradnde. (jag laser en kurs pa komvux sa det var ok at boka som student o pa sa sett fa det biligare) sa nar vi kom till flygplatsen fragade de om vi kunde tanka oss att aka 5 timmar senare istallet for planet var overbokat. Vi har ju inte bratt eftersom vi var studenter tyckte de.

Och som kompensation fick vi 300 euro var (c:a 2500skr) :);)

GRIM(back: Trakigt att hora. Vi har varit en vecka i bankok o snart 2 i koh schang. skall ner till phuket nasta vecka. Har hot att det fortfarande byggs mycket dar men mycket skall vara aterstallt.

Ha en fortsatt trevligt ar alla forumiter. Ses i Februari!!!!

Låter som du har haft det kul i varje fall! Vi ses! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GRIM(back: Trakigt att hora. Vi har varit en vecka i bankok o snart 2 i koh schang. skall ner till phuket nasta vecka. Har hot att det fortfarande byggs mycket dar men mycket skall vara aterstallt.

Ha en fortsatt trevligt ar alla forumiter. Ses i Februari!!!!

Kul :D Var bland annat på Phuket förra sommaren (Phuket betyder föresten bulle på thailändska tror jag :))

Vart på Phuket ska ni bo?

Du får ta och ha det trevligt resten av semestern.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Kul :teehee: Var bland annat på Phuket förra sommaren (Phuket betyder föresten bulle på thailändska tror jag -_-)

Vart på Phuket ska ni bo?

Du får ta och ha det trevligt resten av semestern.

Tack! Vi bor just nu pa ett stalle som heter Siam Resort. Ligger lang ute pa landet. 40 min till narmaste stad. Trevligt, fint och kul men ode.

Det var kul fram tills torsdags forra veckan. Da skulle jag ta ut pengar. Da fanns det inga pengar kvar...?!

Nagon hade tagit ut alla vara pengar 14995:- och kopt en dator pa ett foretag i Stockholm. :'( Levatec AB heter det.

Fick lite panik och ringde min bank som sparrade korten. Det visade sig att det hade harjat en liga fran malmo som hade fatt tag i en massa Visa korts nummer och tomt folks konton. (Har hort nu i efterhand att det tydligen var en stor grej som hant i Sverige. Har ni hort det?)

Som tur var hade vi backup pengar pa ett annat konto som vi far anvanda sa lange. De flog ett nytt Visa kort fran Sverige ner till Thailand till oss med express flyg. Det tog tre dagar sa vi fick svalta lite under den tiden. men vi overlevde.

Pratade med foretaget i Stockholm senast idag och de sa att de hade sparat vart konto och pengarna skulle sattas in i borjan pa nasta vecka. Sa hall tummarna for oss! (:!!!:)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack! Vi bor just nu pa ett stalle som heter Siam Resort. Ligger lang ute pa landet. 40 min till narmaste stad. Trevligt, fint och kul men ode.

Det var kul fram tills torsdags forra veckan. Da skulle jag ta ut pengar. Da fanns det inga pengar kvar...?!

Nagon hade tagit ut alla vara pengar 14995:- och kopt en dator pa ett foretag i Stockholm. :'( Levatec AB heter det.

Fick lite panik och ringde min bank som sparrade korten. Det visade sig att det hade harjat en liga fran malmo som hade fatt tag i en massa Visa korts nummer och tomt folks konton. (Har hort nu i efterhand att det tydligen var en stor grej som hant i Sverige. Har ni hort det?)

Som tur var hade vi backup pengar pa ett annat konto som vi far anvanda sa lange. De flog ett nytt Visa kort fran Sverige ner till Thailand till oss med express flyg. Det tog tre dagar sa vi fick svalta lite under den tiden. men vi overlevde.

Pratade med foretaget i Stockholm senast idag och de sa att de hade sparat vart konto och pengarna skulle sattas in i borjan pa nasta vecka. Sa hall tummarna for oss! :teehee:

Scary shit, dude!

*Viker in tummarna i handflatorna*

Måste jag sitta såhär länge eller?

Psst, ett tips till dig:

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=36929

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste jag sitta såhär länge eller?

Psst, ett tips till dig:

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=36929

Hehe, nejda. Bara tills pengarna ev. kommer in nasta vecka.

Tack. Kollade lite snabbt nu men fattade inte riktigt. Har lite ont om tid. Skall kolla nogare nasta gang nar jag gar till ett internet cafe. har suttigt har ett tag nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...
Skrivet (redigerad)

Lite sent kanske men men...

Jag bad Qouad om hjälp, för ett par veckor sedan, med att redigera lite bilder från våran semester i Thailand. För Victoria skulle göra ett bildspel i skolan,

här är resultatet, och Qouad från oss båda/Vice & Victoria

Klick!

Edit: Ja ni får skratta... :teehee:

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...