Jump to content

Guildwars


spacepig
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 290
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Mjo visst får man mer pengar men sakerna blir dyrare också, tar ju ett tag att samla ihop pengarna ;)

Mm jag grindar mest fast på gamla ställen, Efter Shiver peacks ställets huvudstad (kommer ej ihåg namn)

Idag ska jag spela :). Knappt något att göra på praon.. Spelade spel där istellet :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag spelar gärna med er, har precis fått råd med hela dyraste armorn ungefär, screens väntar inom kort :ph34r:.

Kommer säkerligen att bli level 20 idag! Bara jag hittar nån som kan springa mig till nått ökenmission.

Förresten så har jag råd med en runner till Droknar, men alla som skulle springa migigår (dvs ca 3st) misslyckades. Jag ska försöka hitta nån bättre idag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer säkerligen att bli level 20 idag! Bara jag hittar nån som kan springa mig till nått ökenmission.

Förresten så har jag råd med en runner till Droknar, men alla som skulle springa migigår (dvs ca 3st) misslyckades. Jag ska försöka hitta nån bättre idag.

Jo det tog mig en vecka typ att äntligen hitta någon som klarade det och det tog en jävla tid att klara det också :ph34r:.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äntligen! Jag är level 20 och har kommit till Droknar's Forge!

Jag har köpt en del av min 15k armor. Pyromancers Robes, Pyromancers Gloves och Pyromancers Shoes. Sen har jag också uppgraderat mina Gloves till Fire Magic +3, Health -75. Och min Robe med Health +10.

Jag har dingat 20 ca 4 gånger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...