Jump to content

Lägga till Lekar som ny forumsdel


gizmo91
 Share

Recommended Posts

Okej, nu drar jag upp denna "Gammla" tråd för att jag kom på en sak.

Detta är bara en ide så inga nerklankande kommentarer :blink:

Varför inte skapa ett LekForum ?, och man kan ju faktiskt ställa in så att posterna inte räknas i just det forumet, för att det inte ska bli någon posthunting grej.

Well det var allt från mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jopp kanske, men man kan ju lägga till lekmoderatorer  :blink:

Heltids jobb. Skulle nog bli ett aktivt forum vad jag tror. Trådar skulle översvämmas och bli 52-sidors trådar med 40 procent som inte rör ämnet. Sen blir folk varnad och missnöjda. Tror inte det skulle funka. Men om det finns stränga regler som håller klåfingrarna I styr så skulle det nog funka.

Edit: Inte lönt att riskera osämja eller spam. Skulle vara ganska svart om det fick lov att stängas ner. Well, min åsikt.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Heltids jobb. Skulle nog bli ett aktivt forum vad jag tror. Trådar skulle översvämmas och bli 52-sidors trådar med 40 procent som inte rör ämnet. Sen blir folk varnad och missnöjda. Tror inte det skulle funka. Men om det finns stränga regler som håller klåfingrarna I styr så skulle det nog funka.

Japp med regler och en och annan moderator så skulle det fungera perfekt tror jag. Och är det någon som spammar så har jag för mig att man kan stänga av han från själva Lek delen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp med regler och en och annan moderator så skulle det fungera perfekt tror jag. Och är det någon som spammar så har jag för mig att man kan stänga av han från själva Lek delen.

För att vara petig så måste jag säga att inget forum fungerar prefekt. För mycket regler blir oftast jobbigt och kompilcerat, då kan man sikta på enka stränga regler som gänner oavsett. Skulle vara kul med en gratis sida och testa där. Tvivlar på glädjande resultat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
För att vara petig så måste jag säga att inget forum fungerar prefekt. För mycket regler blir oftast jobbigt och kompilcerat, då kan man sikta på enka stränga regler som gänner oavsett. Skulle vara kul med en gratis sida och testa där. Tvivlar på glädjande resultat.

Jag kan göra ett Lek forum senare som man kan prova på, om det var det du menade.

EDIT: Jag skapar forumet imorgon

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Det var en gång för länge sedan ett forum som hade det så mysigt.

En dag så skapade dom ett "Rollspelsforum" där folk kunde rollspela.

Alla hade det så roligt tills folk kom och förstörde för dom seriösa rollspelarna.

Då bytte "Rollspelsforumet" namn till "Spam forumet".

Där hade folk det lagom skoj tills man inte kunde skilja på rätt och fel.

Nu för tiden heter det forumet "Papperskorgen".

Så var sagan slut."

Skapar vi ett lekforum så blir det som allt annat.

Hur många här har tänkt såhär någon gång; "Nu ska jag börja med <insert name>."

Man gör det 2-3 gånger sen så glömmer man av det eller slutar med det.

Vi säger att vi skapar ett lekforum.

Alla lägger ner sin själ för att få det att flyta på så bra som möjligt.

Sen efter, 2-3 veckor så blir det bara mer och mer lekar.

Till slut kommer det bli "räkna ner från 10.000" lekar, som egentligen är rent spam.

Och dom gamla, så otroligt o-spammiga topicarna kommer vara fyllda med spam dom också.

Och till sist kommer forumet stängas och alla kommer förstå att ett lekforum inte var en så bra idé.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur många seriösa forum har ett "lekforum"?

Låter som något man har på dagis.

Ett så kallat "lekforum" bara förstör, det skapar oseriösitet, lockar unga under 13-spärren, ökar spamrisken och kräver extrajobb/resurser som inte ska behövas i ett GTA-forum.

Ok då blir det som Hultenius säger.

Fast ändå tycker jag att det hade varit kul med någon topic där det fanns lite aktivitet i.

Tycker det behövs på något sätt. Tror dom flesta på forumet hade tyckt det hade varit kul.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok då blir det som Hultenius säger.

Fast ändå tycker jag att det hade varit kul med någon topic där det fanns lite aktivitet i.

Tycker det behövs på något sätt. Tror dom flesta på forumet hade tyckt det hade varit kul.

Det är ju aktivitet i hela forumet!

Vad är det ni saknar? Fattar inte vad det är för lekar som ni vill leka?

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...